שרון פנאן, אלמנתו של המנהל המנוח של קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, מוני פנאן, שלאחרונה קיבלה מכה ניצחת אחרי שבית הדין לעבודה קבע שאינה זכאית לתשלומי שכרו עבור 16 שנות עבודתו בקבוצה, הגיעה לפת לחם.
חבריה הטובים פרסמו סטטוס בפייסבוק המכיל את חשבון הבנק שלה וקריאה לתרום ביד רחבה. הסטטוס גרר תגובות נזעמות על אורח חייה בעבר של פנאן.
"חברה שלנו, שרון מוני פנאן, במצוקה נוראית. לאחר מאבק משפטי ממושך ויקר נאלצה להיכנע למנגנון הדורסני של קבוצת מכבי ת"א וכעת היא שקועה בחובות עד צווארה האצילי", כתבו החברים בפייסבוק.

בפוסט הוצג מצבה הכלכלי ונכתב כי "למעשה, הגיעה עד פת לחם".

"צורך ברור ומיידי, אפילו קיומי"
החברים הסבירו את הצורך המיידי להירתם ולסייע: "אנחנו נקראים, מדי פעם, לסייע בגיוס כספים לקידום מיזמים שונים ומשונים: ספרים, הצגות, תערוכות ועוד דברים כיד הדמיון היצירתית. והנה, כאן מדובר בצורך ברור ומיידי, אפילו קיומי".
"אני פונה לכל אחת ואחד מכם ומבקש אנא, תרמו ביד נדיבה. ואם מצבכם הכלכלי אינו מאפשר - תרמו כמה שאתם יכולים. שתפו את הסטטוס והביאו לידיעת כמה שיותר גורמים", כתב רן כרמי בוזגלו בעמוד הפייסבוק שלו.


סטטוס קריאה לעזרה למען שרון פנאן. צילום מסך
 
כזכור, מקדם יותר החודש נדחתה תביעת אלמנתו של מוני פנאן לתשלומי שכרו עבור 16 שנות עבודתו במכבי תל אביב.
נקבע כי הוא היה ״אוהד שרוף״ ללא משכורת וכי לא התקיימו יחסי עובד־מעביד בינו ובין הקבוצה. את הדרמה תיבל עו"ד משה זינגל, מנהל עיזבונו, שסירב להעיד עבור הצדדים וטען שיהיה בכך ניגוד עניינים. 

שרון פנאן רומי מסרה בתגובה: "אני מעריכה עד מאוד ומודה לכל הנרתמים והתורמים שפותחים את ליבם למעני. היוזמה של כמה חברים בפייסבוק באה בעקבות המצוקה אליה נקלעתי בעקבות חובות לבתי משפט ועורכי דין".