ארבעה חודשים אחרי שהפך לאבא גאה לליה, בתו השלישית ואחות ליהלי ואורי, כבר הספיק גיא זוארץ לחזור מצילומי הישרדות ולהתאחד עם בתו הטרייה.

אמש זוארץ ואשתו יעל בר זוהר השאירו את הקטנה בבית והתייצבו באיחור אופנתי ברדיניג 3 לפרימיירה  של "גולסטאר 3", לה הספיק להצטלם זוארץ לפני הולדת בתו.

זוארץ ובר זוהר, שנראתה קורנת ומדהימה  פגשו את כל חברי הקאסט, ביניהם כוכב מכבי חיפה ושחקן נבחרת קרואטיה לשעבר, ג'ובאני רוסו שהגיע בליווי זוגתו מאיה ובנו הקטן, הפירסומאי הדר גולדמן, גל אוחובסקי שהגיע עם בן זוגו איתן פוקס, השחקן זהר ליבה, לירן שטראובר, כוכבי האח הגדול דורון מירן, צחי אשכנזי וכוכב הילדים יון תומרקין, שמשיל את פרסונת הילד הטוב כבר על הפרק הראשון, בסצנת התאבקות דרמטית.

עוד נראו כוכבי גולסטאר מהעונות הקודמות ביניהם רון שובל עם זקן מאפיר לא ברור וטום קשתי שהמדור שפשף שוב ושוב את עיניו בשביל להבין מה נסגר עם האאוטפיט שלו, בעיקר עם מכנס הדייגים הצמוד לרגליו. קשתי פגש באירוע את האקסית המיתולוגית וכוכבת itgirls, אדל בספלוב והשניים נמנעו מליצור קשר.

גם  ארי שמאי הפתיע כשהגיע עם בת זוג חדשה ושעירה במיוחד, כלבתו האהובה. עוד הפציעו הזוג הנשוי הטרי סיוון קליין ובעלה זיו קורן שנישאו לפני פחות מחודשיים, טהוניה רובל בוגרת "הדוקו ריאלטי החדש "היחידה", שפגשה את הצ'ילבה עדי שילון. לא נרשמו דרמות מיותרות. בלט בנוכחותו, אושיית הרשת לירן חולצה אפורה, שלאחר מאבק ממושך עם המאבטחים הצליח להיכנס לאירוע ואף מצא עצמו על הבמה עם הכוכבים.


הנה הם עולים. כוכבי גולסטאר 3. צילום: אור גפן 


מה נסגר עם המכנס? קשתי. צילום: אור גפן 


פגשה בצ'ילבה עדי שילון. טהוניה רובל. צילום: אור גפן