מקום עשירי


 את הבחירות האחרונות ליווה ספורט לאומי חדש: הצהרות הון של פוליטיקאים מתמודדים. אבל מתברר שיש גם שופטים בירושלים ושיש להם לא מעט נכסים. כך, למשל, נשיא בית משפט העליון לשעבר, פרופ' אהרן ברק, שנדרש לשמועה ששטפה את הרשת, אם הוא, אשתו אלישבע וארבעת ילדיו אכן מחזיקים בלא פחות מ־18 דירות. 



"זה הכל שטויות. דברים שלא היו ולא נבראו. אני אגיד לך בדיוק מה יש לנו", אמר פרופ' ברק לליאורה ופירט: ״יש איזה יהודי אחד, שאני חושב שהוא אפילו מופיע בשמו, שהכניס את זה לאינטרנט ושם זה תקוע. מתוך כל הנכסים שרשמו שם, הנכון היחיד הוא נכס של בני אבנר ביפו. הרבה מאלה שמוזכרים הם בכלל דירות שילדי שכרו בעבר ושמעולם לא היו שלהם״. 
 

אבל זה לא הכל, "למען ההגינות", ביקש פרופ' ברק להוסיף: "כיוון שעדיין יש דברים שיש לי. לפי מה שדיברנו עכשיו, אני חי באוויר. יש לי דירה בירושלים, זו דירה של הורי שנפטרו, ויש לי הדירה שאני גר בה עכשיו עם אליק׳ה (אלישבע) ברחוב דובנוב בתל אביב. זה מה שיש לנו, סה טו.

במילים אחרות, אם את שואלת את עצמך מה יש לי, אהרן ברק, אז יש לי הדירה שלי בתל אביב ויש לי דירה של הורי בירושלים. לאבנר בני יש דירה אחת, לאסתר בתי יש דירה אחת, למיכל בתי יש דירה אחת ולתמר בתי יש דירה אחת. זה מה שיש״.