הטופ מודל, שנפרדה בסופ"ש האחרון סופית מהרווקות, בילתה כאמור לצד 20 מחברותיה הטובות במלון בוטיק יוקרתי בצפון.

רפאלי, שסיפרה בכל הראיונות כמה היא כבר מוכנה להיות אמא ולהקים משפחה בישראל, הצטלמה עם חברתה גל הנדרט, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים. לטובת התמונה הוציאה רפאלי את הבטן שלה, שהייתה כנראה מלאה בלא מעט בירות ששתו הבנות במסיבה וסיפקה לנו הצצה לאיך היא תראה בהריון.

בינתיים הברבורה לא יודעת שמתנהל מאבק של רבנים מאחורי החופה שלה. יש כאלה שלא מרוצים מהחלטתו של הרב גרוסמן לחתן את אחת הנשים הלא צנועות בישראל, ביניהם הרב ישראל גאליס, שמכיר את גרוסמן מזה 50 שנה וטוען בטור מיוחד באתר "קוקר" כי אנשיה של הטופ מודל פנו לרבנים רבים על מנת שאחד מהם יסכים לחתן אותה, אך ככל הנראה כולם סירבו למעט הרב גרוסמן ובהחלטתו כל תפארת העשייה שלו תיקבר תחת חופה עלובה של אישה שנוהגת בחוסר צניעות.

וכך מסר: "מדוע "מלכלך" ידיו הרב גרוסמן בעריכת חופתה של בר רפאלי, בניגוד, לאמו שנלחמה על צניעותן של נשים?. עוד הוסיף," חופה כזאת, מתאים שרבנים אחרים (ומבלי להמעיט בכבודם, חלילה), המנוסים בחתונות סלב וידוענים כדוגמת הרב לאו או הרב מצגר, יערכו.

"הנזק התדמיתי שיהיה בעקבות עריכת חופה שכזאת- יהיה גדול מאוד" עוד אמר "אני מדמיין לעצמי את הרב עומד מול אותה הדוגמנית שמביישת בצניעותה את בנות ישראל".

הרב גרוסמן מצדו חשף בראיון שהעניק לרדיו כי בפגישה שלו עם בר היא אמרה לו ש"לפחות בשעת החופה, היא רוצה להרגיש את האלוקים ולהתנתק מהבוהמה".