מילה ברנר (ביתה של המפיקה/שחקנית ההוליוודית שירלי ברנר והמפיק/התסריטאי ברוס רובינשטיין - ״מחוברים פלוס״) לוהקה לעונה ה-13 של הסדרה הכי מצליחה בטלוויזיה האמריקאית NCIS של רשת CBS בתור קלי גיבס. ביתו של כוכב הסדרה מארק הרמון שמשחק את לירוי גיבס כבר 12 עונות.



הסדרה נחשבת לאחת ההצלחות הטלוויזיוניות הגדולות בעשורים האחרונים, עם 18 מיליון צופים לפרק ואחוזי צפייה מסחררים שעברו כל מספרים ומימדים קודמים.



הרמון מגלם את חוקר בכיר ביחידת החקירות הפליליות של חיל הים האמריקאי. דמות ה של הבת, קלי, נרצחה יחד עם אמה עוד לפני האירועים המוצגים בסדרה, ומפעם לפעם מזכירים לצופים את האסון שפקד את הגיבור.



בסוף העונה ה-12, נורה גיבס בראשו ולא ברור מה עתידו (אם כי די ברור שכגיבור הסדרה, הוא יתאושש ויחזור לתפקד). דמותה של מילה תחזור על עצמה כחלק מהעבר והעתיד. פרק הבכורה של העונה ה-13 ישודר מחר (שלישי).



מילה ברנר לוהקה לתפקיד משום שהילדה שגילמה את התפקיד במקור כבר בת 19.



ברנר ג׳וניור מפלסת את דרכה במרץ בהוליווד ולאחרונה הופיעה בשלל תפקידי אורח ותפקידים שחוזרים על עצמם בסדרות אמריקאיות כמו סדרת הבת של NCIS, NCIS: LOS ANGELES של, FreakOut של ABC, Mutt & Stuff של ניקלאודיאון ו- Cheerleadersו-Hopelessly Bromantic של אולפני דרימוורקס.



הפרסומת של CBS אותה קיריינה זכתה כרגע בפרס ה״אמי״ לשנת 2015. במשך חמש עונות ברנר היא הפרזנטורית של מותג האופנה Apparel American וכיכבה באינספור קמפיינים של ג׳נרל אלקטריק, aT&T,Wallmart , Whirlpool והנסיכות למען הפמיניזם שקיבל מעל 20 מיליון צפיות ברשת.