לקראת תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט - אירוע טלוויזיוני ענק בארה"ב ובמרכזו דוגמניות בהלבשה תחתונה וכמה הופעות אורח של זמרים וזמרות, החליטו ללקט כמה מהסודות הגדולים של "המלאכיות", כפי שהן מכונות, בכתבה שפורסמה ב"ביזנס אינסיידר".

הדוגמניות נכנסות לכושר מוגבר כשנים עשר שבועות לפני התצוגה. "הרגנו את עצמנו לקראת המופע", סיפרה מאמנת של המלאכיות לניו יורק טיימס. לילי אולדריג' מתאמנת שישה ימים בשבוע בחודש שלפני התצוגה - בשילוב עם אימוני סיבולת לב ריאה ואימוני כוח. הסופר-מודל אדריאנה לימה מתאמנת עד כדי פעמיים ביום אחד!


הן כמובן נמנעות מאוכל לא בריא. באינסטגרם של קרלי קלוס תוכלו לראות כמה ארוחות לדוגמא כמו חביתת חלבון עם אשכולית אדומה (מה?).
 

אנג'לה לינדבאל, מלאכית וותיקה, סיפרה לניו יורק טיימס שכדי להשיל את המשקל העודף אחרי הלידה היא אכלה רק עלי סלק (מנגולד), קייל ותרד.
אדריאנה לימה נמצאת בדיאטה אינטנסיבית. היא אוכלת (או יותר נכון שותה) שייקים של חלבון ולוקחת הרבה ויטמינים ולא מוותרת על גלון (!) של מים בכל יום, שהם כמעט כ-4 ליטרים. כך על פי הטלגרף. היא לא מכניסה מזון מוצק לפיה כתשעה ימים לפני המופע הגדול ויומיים לפני המופע היא גם מצמצמת בכמויות המים. 
זוכרים את יום כיפור? אז לימה מאמצת עוד כמה אלמנטים משם - וצמה לחלוטין 12 שעות לפני המופע (איזה כיף! כמו בדיקת דם) "כשאת מתייבשת, אפשר להוריד עד 3.5 קילוגרמים רק מזה", היא סיפרה בראיון לטלגרף. נשמע "בריא".
ועוד כמה סודות קצת יותר ידועים: הדוגמניות מבלות שעות בסידור השיער ובאיפור - כשהאיפור הוא על כל הגוף, ממש על כל הגוף. "היה להם סט שלם של ברונזרים מאחורי הקלעים, ששמו לנו על הישבן ובכל המקומות הנכונים", סיפרה הסופר-מודל קנדיס סוונפול להאפינגטון פוסט.

על המסך זה נראה נוצץ ביותר אבל במציאות כנראה שזה נשמע כמו בטן מקרקרת אחת גדולה. פחות סקסי ממה שחשבתם, הא?