אמש בהופעה בלתי נשכחת של זמר הרוק האגדי ג'ון בון ג'ובי, פקדו למעלה מחמישים אלף צופים את פארק גני יהושע, שנהנו מאנרגיה מחשמלת ומפארק מלא עד אפס מקום.



בנוסף למעריצים האדוקים, התייצבו שלל סלבס בביצה ליהנות מלהיטיו הגדולים של הזמר, אך רגע לפני ההופעה נפגשו כולם במתחם וי.אי.פי סגור שערך גיא פינס.



במתחם התמנגלו האורחים עם אלכוהול חופשי וטעמו מבישוליו של השף אביב משה. נצפו מאיה בוסקילה, דני רופ, גיא פינס כמובן, גיל ריבה, פבלו רונזברג, נועם טור וקרן פלס שהגיעו באיחור והפסידו את השיר הראשון של הזמר.



ג'ן בון ג'ובי עזב הבוקר את ישראל מוקדם מהצפוי.  זמר הרוק האגדי יצא את מלון דן בתל אביב שלושה ימים לפני המועד המתוכנן. ברגעים אלה ממש הוא עושה את דרכו לנתב"ג, משם יטוס חזרה לארה"ב יחד עם כל הפמלייה שלו. בון ג'ובי, שהזמין חדרים במלון לו ולפמליתו לארבעה ימים, נאלץ לקצר את שהותו בישראל בגלל שאחד מילדיו לא חש בטוב.
 
אתמול בחצות מיד לאחר הופעתו המוצלחת, בון ג'ובי אירח כ-50 אנשים הקרובים אליו ביניהם דן שפירו שגריר ארה"ב בישראל לקוקטייל חגיגי באחד מאולמות המלון, מסיבה שנמשכה עד השעה 3 בבוקר. 
 
הבוקר רגע לפני שעזב הזמר חתם וכתב בספר האורחים של המלון באלה המילים: "לדן תל אביב וישראל, תודה שחיכיתם ... אני עוד אחזור !"



בטוח היה אוכל טוב. השף אביב משה. צילום: ליאור כתר


עוד היו: יון תומרקין, יהודה לוי ושלומית מלכה, אנה ארונוב, ימית סול, ענבל שלוי ושלום מיכאלשווילי, טיטי איינאו והחבר הטרי שהיו דבוקים כל ההופעה ורבים אחרים.




גם אנה ארונוב הגיעה. צילום: ליאור כתר