החדש של עידו רוזנבלום: בן זוגה של מגישת החדשות עובר לפרסומות

איש הטלוויזיה וכוכב הסדרה "החדש של עומרי גורדון" נבחר לשמש כפרזנטור של רשת מסעדות ההמבורגר BBB. הקמפיין, שמוערך בעלות של שישה מיליון שקלים, יכלול פרסומות בטלוויזיה, באינטרנט ובקולנוע

מיקי לוין צילום: נועם גולדשטיין
עידו רוזנבלום
עידו רוזנבלום | צילום: אורן דאי
2
גלריה

איש הטלוויזיה וכוכב הסדרה "החדש של עומרי גורדון", נבחר לשמש כפרנזטור של רשת מסעדות ההמבורגר BBB. עבור הקמפיין ישלשל רוזנבלום לכיסו סכום של 450,000 שקל. שישמשו וודאי לבזבוזים על התינוק החדש.

הקמפיין, שמוערך בעלות של שישה מיליון שקלים, יכלול פרסומות בטלוויזיה, באינטרנט ובקולנוע.


תגיות:
יונית לוי
/
עידו רוזנבלום
/
BBB
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף