הראפר הישראלי יואב אליאסי הצל, המוכר בדעותיו הימניות, פתח היום (שישי) במתקפה נגד הרשת החברתית פייסבוק לאחר שלדבריו נמחקו פוסטים מעוררי מחלוקת שכתב ואף נחסם הפרופיל שלו.



"אני שמח להודיע שהשלטון הדיקטטורי של פייסבוק וסתימת הפיות של השמאל נגמרו", כתב הצל בעמוד הפייסבוק שלו.



אליאסי תקף את השמאל: "בימים האחרונים גורמים ערבים ושמאלנים מנסים לסגור לי את הדף והסירו לי עשרות פוסטים, החל מהפוסט על החיילים של הלוחמים, שעובדים ערבים במקדונלד'ס רבו איתם ועד ציטוטים של רפול וגנדי, אז עשיתי הכל כדי לפתוח עמוד אינטרנט שם העמוד הוא: vmk.co.il".



 

אני שמח להודיע שהשלטון הדיקטטורי של פייסבוק וסתימת הפיות של השמאל נגמרו. בימים האחרונים גורמים ערבים ושמאלנים מנסים לסג...

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Thursday, October 15, 2015

לדבריו בעמוד החדש לא תהיה צנזורה. "העמוד עדיין בעבודה, אבל אין ברירה, נעביר פעילות לשם, נוסיף הצל. "אני עדיין נשאר בפייסבוק אבל כל הסרטונים יעלו דרך העמוד. עכשיו מתחיל הבלגן", הוסיף אליאסי.



"השמאלנים ניסו כל כך הרבה זמן להשתיק אותי ולסגור לי את הדף למרות חופש הביטוי וחופש הדמוקרטיה והנה הם קיבלו היום תמיכה של הערבים והחמאס וכמובן יש להם את התמיכה והפרגון של פייסבוק וחסמו לי פרופיל על פוסטים שאין בהם אפילו טיפת אלימות והסתה, וברור שזאת יד מכוונת. אז אם פייסבוק לא רוצים אותי יקבלו אותי דרך אתר שפתחתי ולשם נעביר את כל הפעילות", מסר הצל בתגובה.