"למאר אודום ישרוד את חוויית הכמעט מוות, אבל זאת הולכת להיות דרך ארוכה, קשה ומפרכת", כך מסרו רופאיו של כוכב הכדורסל הבעייתי, אשר התמוטט בשבוע שעבר לאחר שצרך מנות מוגזמות של אלכוהול, סמים ותרופות.

בכך אישרו הרופאים כי הצליחו להציל את חייו וכי הוא יחל לאט לאט לחזור להכרה ולנסות לתפקד. על פי הדיווחים המגיעים מארצות הברית, קלואי קרדשיאן מתכוונת להישאר עימו לאורך כל הדרך. 
הרופאים מסרו לחבריו ומשפחתו של למאר כי "תהליך ההחלמה ייקח מספר חודשים והם מאמינים שחלק גדול מהנכות שלו תישאר לנצח, כיוון שהנזק למוחו הוא פשוט גדול".

אודום יעבור טיפולים פיזיולוגיים על מנת לבדוק את מצבו ולעזור לו להחלים, כמו כן, הוא יעבור גם שיעורי דיבור, על מנת לעזור לו לחזור ולתקשר. הוא יישאר בהשגחה ויעבור טיפול מאסיבי בעתיד הנראה לעין", סיפרו מקורות לאתר האינטרנט TMZ. 
קלואי קרדשיאן, פרודתו של אודום, החליטה לתמוך באקס שלה במהלך התקופה הקרובה, וצפויה להישאר לצידו. קלואי, על פי מקורות במשפחה, נסערת בימים האחרונים ונשבעה לעזור לו לחזור למוטב. כזכור, קלואי היא עדיין האחראית על למאר, כיוון שהם עדיין בהליכי גירושין שלא הושלמו. היא מתכוונת להישאר שם גם בתקופת הטיפול הארוכה שמחכה לו. ממש נסיכה אמיתית.
כזכור, קלואי כבר החלה לצאת עם כוכב כדורסל אחר, ג'יימס הארדן מיוסטון, וכעת לא ידוע האם המצב החדש עומד להשפיע על הקשר ביניהם או לא. על פי האתר, קלואי עדיין אוהבת את למאר ולכן היא לא מוכנה לזוז ממנו. הארדן, כך נראה, ייאלץ להתרכז כעת בתחילת העונה של קבוצתו.