איטס קומפליקייטד: קלואי קרדשיאן התראיינה למגזין "פיפל" והבהירה כי ביטול הגירושין עם למאר אודום לא אומר בהכרח שהשניים חזרו להיות זוג. "משכתי את הבקשה לגירושין מכיוון שאנחנו לא ממהרים עם זה כרגע. בשביל החלטות רפואיות והרבה דברים אחרים, זה פשוט יותר חכם להשאיר את זה כרגע בהשהייה".

"אבל זה לא אומר שחזרתי להיות עם למאר. זה לא בראש שלנו בכלל כרגע לחשוב על מערכת יחסים. רק הזמן יגיד", הבהירה כוכבת הריאליטי.
למרות שהכחישה את ההתפייסות המלאה עם האקס, שנמצא לפני כשבועיים בבית בושת מוטל על מיטה לאחר שהתמוטט מרוב צריכת סמים, היא כן התוודתה על רגשותיה כלפיו: "אהבתי אותו תמיד, ואני תמיד אוהב אותו. אני לא מאמינה שאהבה היא הפכפכה. אני מאמינה שכשאתה אוהב מישהו, מותר לך לאהוב אותו מרחוק. אתה לא חייב להיות עם האדם הזה כדי לאהוב אותו".

קלואי ולמאר נישאו בשנת 2009, אחרי חודש אחד בלבד של רומן, והחתונה שלהם שודרה בתוכנית הריאליטי של המשפחה. אחרי שימוש בסמים של למאר ודיווחים על בגידות באשתו, קלואי הגישה בקשה לגירושין בדצמבר 2013.

"למאר אהב אותי בזכות מי שאני", היא אמרה למגזין פיפל. "הוא אף פעם לא דיבר איתי על המשקל שלי. זה לא היה חשוב לו. זה מה שנתן לי כל כך הרבה ביטחון".
"יש תמונות שאני בשמלה צמודה (בודי-קון) וזה לא בדיוק מחמיא, אבל אני מחזיקה את ידו ומחייכת מאוזן לאוזן", סיפרה קלואי.

בעקבות פרסום הראיון, קלואי קיבלה תגובות נזעמות על שער המגזין, כשבועיים אחרי שבעלה התמוטט, ובעקבות זאת הבהירה: "אני רוצה שזה יהיה מאוד ברור... השער שלי במגזין פיפל, צולמתי והתראיינתי לפני שכל האירועים קרו. "הייתי מחויבת לזה בחוזה לספר שלי שכתבתי לפני חודשים רבים. זה פשוט התזמון".
 
"הייתי חייבת לעשות שיחת טלפון של חמש דקות בערבות האירועים כי הייתי מחויבת לכך בחוזה. ביטלתי את סיבוב ההופעות של הספר שלי כדי להימנע מתשומת הלב הזאת", הסבירה.