מה אתם לובשים לערב של כיף בקולנוע? נניח, ג'ינס וטי שירט (שעדיין לא הפכה לפיג'מה) וסוג של סוודר מעופש, כזה שיחמם אתכם בקור של האולם + השתייה במחיר מופקע? כי כאשר לי לוי מגיעה לבחון להיט חדש על המסך הגדול, היא חייבת להרגיש לפחות כמו ניצבת משנה בסרט עם תקציב של מיליונים.



הוליווד? לי לוי (צילומים: אלעד גוטמן, יח"צ)


יותר כמו רמת גן, כפרה. לוי

הנה, לבכורה החגיגית של הסרט החדש על המרגל המפורסם ג'יימס בונד - "ספקטר" - הכוכבנית בחרה ללבוש שמלת נשף חגיגית אדומה עם שובל משתרך, בכדי להראות לכולם שבקלות יכלה להיבחר לתפקיד נערת בונד החדשה (ושום מילה על כישורי המשחק שלה). הבעיה? הבלונדה כנראה שכחה שהיא מבלה בגבולות מדינה קטנה במזרח התיכון ולא על השטיח האדום בהוליווד. 


חשיבותה של רצינות. מורן אטיאס עם אחותה הקטנה, שני אטיאס

מלבד לוי שדפקה את הופעת חייה, הגיעו לפרמיירת הסרט שנערכה בחסות מותג שעוני היוקרה "אומגה", גם מורן אטיאס ואחותה הקטנה שני אטיאס, שמנצלות את שהותן בארץ ומפציעות בכל אירוע מתוקשר. אטיאס הבוגרת, שנראתה לא מרוצה בעליל, הסתודדה עם צביקה הדר והסטייליסטית ליאת אשורי.


לצדם בילו בקוקטייל לכבוד הסרט החדש על המרגל בשירות הוד מלכותה, גם פנינה רוזנבלום שפטפטה על סדנת ההרצאות האישית שהיא עומדת להשיק ותרגש כל אישה שצריכה גירל פאוור, דן שילון, כוכב הסדרה "כפולים" ישי גולן ומשה דץ. איתם בילו גם ליאון רוזנברג, ישראל אטיאס החתיך, זוכה מאסטר שף מסימילינו דה מתיאו ואחרים.


מסתודדים. צביקה הדר וליאת אשורי


סטרט אפ. פנינה רוזנבלום