כבר הוצאתם את הבנדנה מהבוידעם והתרגלתם לנוכחותו של גיא זוארץ על המסך -  עכשיו, רגע אחרי שהעונה החדשה של "הישרדות" עלתה על המסך, זה הזמן לשלוף את השלדים מארונם של המתמודדים. אם את השורדים הידועים יותר, בהם טיטי איינאו או רון שובל, אתם מכירים - העונה כוללת גם תשעה משתתפים "אנונימיים". בערך.


למה רק בערך? ממש כמו את מושיק גלאמין ודנה ברגר, גם את עומר רוזן, הגברבר המסוקס עם שיער הארוך (על תקן "נועם טור 2015"), ייתכן שאתם זוכרים מהמסך הקטן. בן ה-33 שהוצג בפני הצופים כקיבוצניק בעברו ומנהל השקעות בהווה, לא אמור להיות שייך לקבוצת ה'אנונימוס', כי לפני מספר שנים השתתף בתכנית ריאליטי אחרת של רשת, אותה הזכיינית שמשדרת את העונה הנוכחית של השורדים.


כמעט מפורסם, רק כמעט. עומר רוזן (צילום מסך, אינסטגרם)

נכון, רוזן לא השתתף בסתם תכנית ריאליטי טראש. בעוד שהשורד טילטיל זכה לפרסום שלו ב"המירוץ למיליון", ג'ני צרוואני השתתפה בתכנית "אימהות" ורוסלנה רודינה קיבלה את תפקיד חייה כאישה לצדו של אייל גולן - אחד המתמודדים הבולטים בפרק הראשון של "הישרדות" פשוט ניסה למצוא אהבה במסגרת "דייט בחשכה". זאת אומרת שלפני מספר שנים בחן את ההתאמה שלו לנשים באפלה מוחלטת, ככל הנראה בלי הרבה הצלחה.


למרות שטען כי הוא רחוק מאור הזרקורים, רוזן כנראה חולם על הפלאשים והשטיחים האדומים שנלווים לתהילה. לא רק שניסה את מזלו ורצה להפוך לאישיות מדוברת בעבר וכעת מנסה בשנית, אלא שהוא אפילו כבר הספיק למצוא לעצמו סוכן כוכבי ריאליטי, את יריב נתי - והרי לכם פליט ריאליטי בהתהוות.