> הדוגמן, השחקן והתופעה סתיו סטרשקו, ולצדו הדוגמנית נועם פרוסט, מובילים העונה את קמפיין החורף של רשת האביזרים המובילה TOPTEN.



> הדוגמנית והשחקנית, טל ברקוביץ', נבחרה לשמש כפנים החדשות של קמפיין רשת ההלבשה התחתונה המובילה INTIMA לעונת סתיו־חורף 2015־16 תחת הקונספט “החדר האינטימי שלי".



> אורי גלר, שעשה עלייה ורכש בית ביפו, הגיע והפתיע את חברו הטוב אהוד שגב בסניף החדש שפתח לקפה "נמרוד" באבן גבירול. אורי לקח את צלחת המנה העיקרית שלו והפך אותה ליצירת אמנות.



> בראשון השבוע התכנסו כוכבי הסדרה “השוטר הטוב" של YES לצפות יחד בשני פרקי סיום הסדרה. הגיעו: יובל סמו, משה איבגי, לאורה ריבלין, אורטל בן שושן בליווי בן זוגה תומר קפון, כוכב “פאודה", ורד פלדמן, וכן יוצרי הסדרה תומר וארז אבירם והמפיק יואב גרוס.



הם טינפו אחד על השני בכל מקום, ועכשיו הם חזרו, אמיר חצרוני ושירין נופי בקאמבק שגרם אפילו לליאורה הקשוחה לדמוע



> אם התגעגעתם לפרופ' אמיר חצרוני, ודאי תשמחו לשמוע שהוא שוהה בימים אלה בשנחאי ולא זאת בלבד: זוכרים את שירין, הבחורה שכיכבה בפוסט המכפיש ההוא שבו טען כי התעללה בו ושדדה אותו? אז היה איחוד מרגש. קבלו מונולוג הסבר: “אני מלמד שם השנה, עושה שם כסף. כרגע תפסת אותי בבנק שולח לישראל את שכרי. שום דבר מעבר לזה. אין לי שום קשר לעולם הסיני, כסף בלבד".



מה אתה אומר על הסינים? גם אותם אתה שונא?
“התרבות שלהם, לא מתחבר פה לכלום. זה באמת כמו הפתגם ‘כמו סינית בשבילי'. אני לא מתחבר פה לכלום. האוכל מזעזע, מנהגים מזעזעים. שתביני מה זה מזעזע - ישבתי אתמול במסעדה הכי טובה בעיר, הוא סוגר בעשר, הגעתי לשם בתשע ורבע, די מוקדם. הגישו לי את האוכל בעשרים לעשר, ופשוט בעשר הוא בא אלי, אני עדיין אוכל, והוא אומר לי שהוא סוגר ומוציא אותי החוצה".



מצד שני, לפחות שם לא מקללים אותך כל היום.
“כרגע קיבלתי פה חוזה לשלוש שנים. אני אשמח מאוד לחתוך אותו בכל שנייה שאקבל עבודה סבירה בארץ. לא באתי לפה מתוך בחירה".



מה קרה עם הפולנייה?
“נפרדנו אחרי שאני בגדתי בה בצורה שלטעמה לא הייתה יפה. לטעמי, אני חושב שברגע שהיא אמרה שהיא לא רוצה לבוא לסין, זה מקנה לי את הזכות לעשות מה שאני רוצה. כך או אחרת, אנחנו נפרדנו. כרגע אני עם שירין. אנחנו פאוור קאפל".



זו לא הבחורה שהתלוננת עליה?
“וחזרנו להיות ביחד. הכל טוב ויפה".



אין לתאר. אתה ממש דפוק.
“אני מבין מאיפה זה בא לך, אך לא מסכים. או כמו שחברתה של שירין, זוכת 'הדוגמניות' עונה 2, ניראל קרנתאג'י, אמרה שהיא סולחת אך לא שוכחת. אז אני מבין, אך לא מסכים".



מה קורה עם ניראל היום?
“אני אומר לך בשמחה. לא קורה איתה כלום. היא השמינה איזה 20 קילו ולא עושה כלום. לא עובדת ולא שום דבר".



לאבא שלך יש בעיה עם העובדה שאתה יוצא עם ערבייה?
“ממש לא. לא רק שאין לו שום בעיה איתה, שירין הייתה איתי כמה ימים בבית החולים כשלאבא שלי היה התקף לב. והם בסדר גמור".



אמרת עליה דברים שלא נעים לחזור עליהם.
“נכון, אמרתי דברים קשים. והיא אמרה דברים קשים. לא שמעת אף פעם על זוגות שאמרו דברים קשים ואחר כך נשארו ביחד? אצל שימי תבורי זה קורה אחת לחצי שנה".



וניראל קרנתאג'י בתגובה: “לא ראיתי את הבן אדם הזה בחיים שלי. שמנתי אולי שני ק"ג".


ושירין נופי: “הקשר אכן רציני. רבנו והשלמנו כמו כל זוג".