פמלה אנדרסון יודעת לרוץ על החוף בבגד ים אדום, מומחית בחתונות ופרידות במהירות שיא וממש לא מתביישת בעבר הפרובוקטיבי שלה. אך בין שלל הכישורים המרגשים של סמל המין מהניינטיז, ישנו גם כישרון אחד ומיוחד - להלהיב את העולם בתמונות שבהן הבלונדינית מופיעה בעירום, לא מרומז בכלל. 


בסוף השבוע, עשתה שימוש בטריק שבזכותו גברברים (ונשים) ברחבי העולם סבלו מנדודי שינה - כשפרסמה ברשת תמונה עסיסית-אך-מאושרת, רק כדי לבשר למעריצים שהחלימה לחלוטין ממחלת הצהבת שבה נדבקה לפני כ-16 שנים. זאת, אחרי שלטענתה חלקה את אותנה מחט קעקועים עם בעלה דאז, הרוקר הפרוע טומי לי. בריאות היא תמיד סיבה למסיבה!

מאושרת לבשר, בעירום. התמונה הצהובה של פמלה אנדרסון



בשנת 2002, אנדרסון חשפה כי לקתה בצהבת, אחרי שנדבקה במחלה בגלל שימוש במחט הקעקוע של האקס שלה (או ה"הוא שמופיע בקלטת הסקס המפורסמת של פמלה". כן). כעת, אחרי שקיבלה טיפול חדש לריפוי מחלת הכבד, פרסמה בפרופיל האינסטגרם שלה את התמונה שבה היא צוחקת ללא בגדים לגופה, לצד הכיתוב "נרפאתי! בדיוק גיליתי". קולולולו, פלוס עור חשוף.
 
את הבשורה המרגשת, שכצפוי גררה מבול של איחולים מהמעריצים העוקבים אחריה ברשתות החברתיות, ליוותה הבלונדינית בת ה-48 בתגיות כמו "אין יותר צהבת", "תודה", "ברכה" ועוד. אחר כך, הוסיפה שהיא "מתפללת שכל מי שחי עם צהבת יהיה כשיר או יוכל להרשות לעצמו לקבל את הטיפול. הוא יהיה זמין בקרוב. אני יודעת שעדיין קשה להשיג את הטיפול". הכי צדיקה.
 
"אני לא סובלת מנזק לכבד או תופעות לוואי", פטפטה המצילה במיל' על המחלה בראיון שהעניקה בקיץ האחרון, "אני חיה בדרך שאני מוצאת לנכון, אבל בסופו של דבר זה יכול היה לגרום לי להמון נזק. כך שהעובדה שיכולתי לקבל את התרופה היא ברכה גדולה. אני בדרך לריפוי". כעת כאמור, היא כנראה נרפאה לחלוטין. רק בריאות, פמלה.