מפתיע יותר מהפרידה של רוס ורייצ'ל ב"חברים", מרגש יותר מעוד תעלול של אליל הבנות, מזעזע יותר מתמונות עירום או חתונה סודית - מה לעזאזל הקשר בין ג'ניפר אניסטון לג'סטין ביבר? אחד הזמרים המושמצים ביותר בתעשיית המוזיקה הגלובלית (ויש שיגידו שלגמרי בצדק), פרסם אמש (ד') תמונה משותפת שלו ושל השחקנית האהובה, במהלך מה שנראה כמפגש חמים בהחלט של השניים. סופרייז!

לזה עולם הבידור לא ציפה: מי ידע שביבר בן ה-21, שצעיר מאניסטון בלא פחות מ-25 שנים, יתחבב על כוכבת הקומדיה שבה כולם צפו בתקופה שעוד בכלל לא ידע לדבר? אם בדרך כלל הזמר הצעיר מבלה בחברת דוגמניות חובבות פרסום, נערות ליווי או בנות משפחת קרדשיאן (ושום בדיחה בסגנון "מצאו את ההבדלים"), הגילוי על ה"חברה" החדשה שלו הצליח להדהים את הצהובונים. ג'ניפר, את בטוחה שכיף לך איתו? כי אפילו ג'סטין נראה המום שהסכמת להצטלם איתו.

 

A video posted by Justin Bieber (@justinbieber) on

 
 

מלבד אניסטון, ביבר הבהיר אתמול לעולם שהוא שם את המריבה שהיתה לו עם השחקן והקומיקאי סת' רוגן מאחור - כשפרסם סרטון של השניים מתחבקים באושר ובקרע השיר החדש שלו "Sorry". רוגן וביבר, טינפו אחד על השני ברשתות החברתיות (הציוץ של רוגן מקלל את הבאד בוי, זכה ליותר מ-200 אלף ציוצים חוזרים) ולא ממש תקשרו מאז (טוב, מה הקשר בין השניים?). כלומר, עד השבוע כשהשלימו מאחורי הקלעים של תכנית האירוח של אלן דג'נרס. הכי מרגשים, או משהו.