ניקי מינאז' אולי יכולה לפתוח פה גדול על כל מי שמתקיף אותה, היא יכולה להתמודד עם תמונות עירום שצצות ברשת ולא מפחדת שיצחקו עליה אם תגיע בעוד אאוטפיט חושף ישבן עסיסי לערב על השטיח האדום - אבל לזה הראפרית החצופה לא ציפתה: תביעת ענק של מיליוני דולרים נגדה, שעשויה לרוקן את חשבון הבנק שלה. 
 
מי הגיש את התביעה? ברור שהאקס המיתולוגי, הגבר שאיתו בילתה לא פחות מעשור שלם (!) ועונה לשם האקזוטי, ספארי סמואלס. על פי דיווחי הצהובונים בהוליווד, בן הזוג לשעבר של הראפרית המדוברת ביותר בעולם כיום, לא רק החליט לנקום במינאז' על הפרדת הכוחות הכואבת, לא מתכוון לגרום לה לשלם על הזמן שבילו יחד. וזה עומד לכאוב גם למנהל החשבונות שלה.

 

A photo posted by @i_can_minaj_it on

מינאז' והאקס, ספארי סמואלס, בתקופה שבה עוד סבלו אחד את השנייה (אינסטגרם)



האתר TMZ, מדווח שהבויפרנד לשעבר של מינאז' מתכנן להרוויח הון בעקבות התביעה, שתוגש בקרוב לבית המשפט האמריקני. הטיעון הרשמי: ספארי השתתף בעבודה על שלושת האלבומים המצליחים ביותר של הראפרית, אלה שהוציאה מאז שנת 2010 וכן סייע לניקי בכתיבת שירים שהפכו ללהיטי ענק כמו אלה שהקליטה עם ביונסה, הראפר דרייק, ליל' וויין וכריס בראון.
 
לדברי המקורבים לאקס הזועם, יש לו המון הוכחות חותכות לכך שאכן השתתף בעבודה על היצירה של מינאז' בת ה-32, בהן הודעות כתובות ומוקלטות או קטעי וידאו שמציגים את השניים צמודים בזמן עבודה, לכן - מגיעים לו תמלוגים של מיליונים על הפקת רוב הלהיטים שלה. כן, הוא מתכוון להזמין עדים לדוכן בית המשפט במידת הצורך. הכי רציני. התביעה, כך על פי המקורבים, כבר בדרכה לבית המשפט, אלא אם משהו יקרה לו בדרך.