דיוויד בקהאם נחשב לאבא הסקסי ביותר בעולם, שחקן הכדורגל (לשעבר) הסקסי בעולם, כנראה שהוא הבעל הסקסי בעולם (ויקטוריה בקהאם, כמה מזל יש לבחורה אחת?) ואחד הדוגמנים הסקסיים בעולם - כך שאי אפשר להתחמק מלהכתיר אותו בתואר שהמון גברים מוכרים היו חולמים לקבל, "הגבר הסקסי ביותר בעולם".


סקסי מדי עבור החולצה הזו! דיוויד בקהאם על שער המגזין People (סריקה)



מגזין הבידור האמריקני People, שמעניק כבר שלושה עשורים את התואר השנתי לאדון לוהט במיוחד, החליט להכתיר את בקהאם בן ה-40 בטייטל המרגש לשנת 2015. "זה כבוד ענקי, שאני מאוד שמח לקבל", סיפר בקהאם בביישנות. ממש. "אני אף פעם לא מרגיש כמו אדם מושך, או סקסי במיוחד", גילה אחרי שהוכרז כמיסטר סקסי, "למרות שאני אוהב ללבוש בגדים יפים".


הכי מפרגנת. ויקטוריה בקהאם עם דיוויד על השטיח (צילום: גטי)


בקהאם, מספר שכאשר הודיע לאשתו ויקטוריה שזכה בתואר הגבר הסקסי עלי אדמות, אמר לה שהוא מקווה שהיא חושבת שהוא סקסי בכל זמן נתון, אבל היא בתגובה חייכה ובירכה אותו (ביבשושיות, ברור). ארבעת הילדים שלו - הבנים ברוקלין, רומיאו, קרוז והבייבי הארפר - צחקו עליו כשבישר את ההודעה המשמחת. משפחה מפרגנת שכזאת.
בין הפרצופים היפים ברשימה השנתית של "פיפל" ל-2015, גם ג'סטין טימברלייק, השחקנים אידריס אלבה, ג'ייק ג'ילנהול, בעלה הטרי של ג'ניפר אניסטון - ג'סטין ת'רו והזמר הצעיר ניק ג'ונאס. לוהטים, כן? לפחות כמו אלה שזכו בעבר בתואר העסיסי, בהם בראד פיט, ג'ורג' קלוני, אדם לוין וזוכה השנה שעברה, השחקן כריס המסוורת'.

כעת, כמה סיבות שבגללן מדובר בגבר הסקסי עלי אדמות:


מי עוד נראה כל כך מהודר בעניבת פפיון? (צילום: גטי)


מבט של טורף. בקהאם סטייל (צילום: גטי)


היוש, ספידו (יח"צ, H&M(


ושוב, גם בלי חולצה. דיוויד בקהאם (צילום: גטי)