הו, לא, בנות משפחת קרדשיאן הצעירות הותקפו? קנדל וקיילי ג'נר, הגיעו השבוע לביקור באוסטרליה על מנת להשיק את קו הביגוד החדש שלהן - אבל נתקלו בקבלת פנים משונה למדי. האחיות קטנות של קים, קלואי ושאר בני משפחת הריאלטי-טראש, בילו באירוע השקה מול מאות מעריצים, שלפתע אחת הנשים בקהל השליכה לעברן ביצים. ברור שהסוף היה ידוע מראש: הגברת החצופה בכלא!



בנותיהן המצליחות של קריס וקייטלין (לשעבר ברוס) ג'נר, הגיעו ליבשת התחתונה לשמחת המעריצים המקומיים שלהן בארץ הקנגורו. כשהגיעו לאיוונט האופנתי, שנערך בחנות כלבו גדולה בפרבר של העיר סידני, קיילי בת ה-18 וקנדל בת ה-20, גילו שלא כל האנשים שציפו לבואן שמחים מנוכחותן. למשל אישה בת 25, שזרקה לעברן ביצים טריות מקומה גבוהה יותר של הבניין.


יצאה ללא פגע. קנדל ג'נר מדגמנת (צילום: גטי)


נשמו לרווחה, לא רק שהאישה לא הצליחה לפגוע בבייבי קרדשיאנז ולקלקל את האווירה, אלא שהיא מיד עוכבה על ידי השוטרים במקום, איימה על שלושה מהם - ואז הושלכה מאחורי הסורגים באשמת התנגדות למעצר והתנהגות פוגענית שהפרה את הסדר הציבורי. מאז, קנדל כבר הספיקה לצייץ שהיא לא נפגעה - וכתוצאה אין תמונות מזעזעות שלה מכוסה בחלמון ברשת. בתקווה שהצעירה מוחלת על כבודה כעת, היא לא יודעת שאלוהי הריאליטי (היי, קימי) לא סולח?







רגע, חלבון על הראש לא טוב לשיער? קיילי ג'נר (צילום: יח"צ)