עוד יום, עוד סיפור שערורייתי על אחד מבני המשפחה המפורסמת בעולם - הקרדשיאנז. הפעם, מדובר באחת האחיות הגדולות במשפחת הריאליטי טראש, קלואי קרדשיאן, שעל פי השמועות נדבקה בזיהום מסוכן, בזמן שטיפלה באקס המפורסם שלה, למאר אודום, שמאושפז בשבועות האחרונים בבית החולים. כתוצאה, ביטלה אירועים מתוקשרים שבהם היתה אמורה להשתתף בימים האחרונים. אללי.
 
אתר הרכילות TMZ, מדווח שאחותן הקטנה של קורטני וקים קרדשיאן ביטלה לאחרונה אירועי קידום נוצצים לספר החדש שכתבה והשיקה לפני ימים ספורים - בגלל זיהום בעורה, שנגרם מחיידק סטפילוקוק. בחיידק המסוכן, ככל הנראה  נדבקה באחד הביקורים היומיים שלה בבית החולים "סידרס סיני" שבלוס אנג'לס - שם עדיין מאושפז אודום, שהתמוטט בחודש שעבר בבית בושת בלאס וגאס לאחר שצרך מנות מוגזמות של אלכוהול, סמים ותרופות, וכמעט מת.
 


זו התשישות או זיהום? קלואי קרדשיאן (אינסטגרם)


יותר מדי מידע? כי על פי מקורות בהוליווד, הפצע שהופיע על הרגל שלה, גרם לה לחום, כאבים וצמרמורות, כמו גם לנפיחות. "היא כל כך חולה, שזה מפחיד", אמר יודע דבר. אאוץ'. עם זאת, הגרסה של קרדשיאן עצמה לדברים שונה לחלוטין. אתמול (רביעי), צייצה שהיא נאלצת לבטל את האירועים בגלל תשישות. "בובות! מצטערת שנאלצתי לקבוע תאריכים חדשים לאירועי החתימה על הספר שלי", כתבה למעריצים, "אני חולה כך שהרופא הורה לי לנוח עד שנגלה מה לא בסדר".
 
"אני אעבור עוד בדיקות ומאוד מצטערת. תשישות ומתח יכולים להזיק לגוף, אז שמרו על עצמכם בבקשה", צייצה בטוויטר. לאחרונה, גילתה שסעדה את האקס שלה כמעט ארבעה שבועות ברציפות - כשביקרה יום יום בבית החולים. "בסוף כולם אמרו לי שאני חייבת לצאת מהמיון, אפילו לשעה ביום, כדי להתאמן, או לעשות כל דבר עבור עצמי", סיפרה. רק בריאות, קלו-קלו.


סוג של אשם. קרדשיאן עם למאר אודום, בתקופה שעוד היו נשואים (צילום: רויטרס)