ברור שכל יום מחדש הוא חגיגה תקשורתית בבית הקרדשיאנ'ז, כשסוף השבוע האחרון הוקדש בעיקר לאחות הקטנטנה של משפחת קרדשיאן, קיילי ג'נר - שעלתה לכותרות כי נפרדה מהבויפרנד המוזיקלי שלה. או לא? אחרי חרושת השמועות בנושא, היא פשוט החליטה לדרוש מכולם להירגע.


קצת סדר בדברים: הצהובונים בארצות הברית שמחו וצהלו לבשר שג'נר בת ה-18, נפנפה את החבר הצמוד שלה בשנה האחרונה, הראפר טייגה. הסיבה על פי השמועות: בתן של קריס וקייטלין ג'נר לא הגיעה לחגוג את יום ההולדת של בן הזוג שלה במסיבה במועדון, בגלל מה שהוגדר כ"משהו חמור שטייגה עשה" וכן בגלל לחץ עצום שהופעל על הצעירה על ידי בני משפחת הריאליטי-טראש שלה.


צמודים. קיילי ג'נר והראפר טייגה (צילום מסך)

בעוד שהוא העניק לה מכונית פרארי ליום הולדתה האחרון, היא החליטה לנפנף אותו ביום שבו מלאו לו 26. כך שהראפר השובב, שרק חיכה שבת הזוג שלו תשוב מביקור עם אחותה קנדל באוסטרליה - לא זכה להתמזמז איתה כשחגג במועדון ואפילו לא זכה ממנה לסטטוס נרגש ברשתות החברתיות. במקום, בייבי ג'נר דווקא יצאה למועדון שם נהנתה בחברתם של ג'סטין ביבר וראפר אחר, שעונה לשם ASAP. 


אבל כנראה שעוד מוקדם להספיד את הקשר של קיילי וטייגה, שכנראה לקחו "פסק זמן" קצרצר אחת מהשני. אתמול (שבת), ג'נר פרסמה באפליקציית המסרים סנאפצ'ט תמונה שבה נראית היד שלה משולבת בידו של הראפר, לצד הכיתוב "כולם צריכים פשוט להירגע". אז הם זוג או פרט? אם להתבסס על הקשרים שניהלו האחיות המפורסמות שלה, מדובר בעניין של זמן עד הפרידה הבאה.

רגועים? התמונה שפרסמה קיילי ג'נר (צילום מסך)