בסדר, אז טהוניה רובל אמנם לא זכתה ללבוש השנה שמלת כלולות ולצעוד בשביל חופה כפי שציפתה, כדי להתאחד עם אהובה לנצח נצחים - אבל יוצאת הריאליטי והדוגמנית הדעתנית הגשימה לפחות חלק קטן ממה שאמור היה להתרחש בערב החתונה שלה. זה קרה ממש כפי שקראתם כאן, כשטהוניה אפשרה לבחון איך היא נראית בתור כלה.



אמש (שני), התקיימה תצוגת האופנה של מעצבת שמלות הכלה ג'ולי וינו, במתחם "סוקה" שבתל אביב. את השואו האופנתי, פתחה וסגרה זוכת "האח הגדול", בשמלת כלה צחורה. האם טהוניה הרגישה לרגע מה היא פספסה, כשביטלה לפני כחצי שנה את אירוע החתונה, למעצב השיער מישל מרסייה? אין לדעת.  


חשה מינימום אנג'לינה. לי לוי (צילומים: אביב חופי)

בין שלל האורחים שהגיעו להתפעל משמלות הערב, היו לי לוי, הבלונדינית שתמיד חשה הוליווד על השטיח האדום באירועים הצנועים בישראל. לוי, הגיעה עם שמלת נשף שחורה שחשפה את רגליה. בקהל בילו גם השורד שעורר פרובוקציות על האי, עומר רוזן, יחד עם החברה החדשה (והרזה, כמובן) שלו, הדוגמנית ספיר סולומון. 


בין השאר, בחנו שמלות לבנות גם הזמרת שני יצהרי וארוסה, השורדת במיל' נטלי דדון, שהצהירה בפני כולם שהיא לא בעניין של חתונה, אבל כן בקטע של חברתה הטובה אווה לימסוב ואחרים.


עומר רוזן עם החברה. הרזה



נטלי דדון לא בקטע של חתונות. כנראה


ושוב טהוניה רובל. כלה והילולה