גלית גוטמן נהנית כבר שנתיים ממנעמי החיים - הרי ככה זה כשאת מנהלת זוגיות נוצצת עם איש עסקים, שהוא גם אספן אמנות מעושר, כזה שדואג לפנק אותך בכל פעם מחדש. אושיית הטלוויזיה ואחת הנשים היפות בישראל, מתפקדת כבר יותר משנתיים על תקן "החברה של" יגאל אהובי האלגנטי - שלא נותן לשגרה להפוך את השניים לזוג משעמם שנמרח מול המסך בבית, אלא לוקח את בת הזוג הנאווה לדייט לילי. נניח, ערב קולינרי עם מנות שף והופעה של אחד המוזיקאים המוערכים בארץ.


"אז את אוהבת אותי, מאמי?". יגאל אהובי עם גלית גוטמן (צילומים: שוקה כהן)



השבוע, גוטמן את אהובי הגיעו לדגום את המנות של השף דיוויד פרנקל, בערב מיוחד שנערך בבר "זו ביזו" בחסות בירה היינקן. חשבתם שגוטמן בלסה רק מגוון מנות שכוללות בעיקר חסה? שימו לב, בני הזוג התענגו על נשנושי סשימי טונה, סלט מלפפונים, ריזוטו פירות יער ועוד מטעמים - שלא כוללים בתוכם המון שומן רווי. הצ'יפס והנקניקיות, לא נראו על השולחן.
 
האורחים המכובדים, לא רק נהנו ממטעמיו של השף, כי אם גם מהופעה של חבר קרוב של המגישה, המוזיקאי שלומי שבן. במהלך ההופעה האינטימית, גוטמן התיישבה כמו אחרונת המעריצות של שבן מאחורי הפסנתר - והפגינה בקיאות רבה במילות השירים. סיון קליין ועינת ארליך, נהנו גם הן במקום, אבל הסתפקו בזמזום וכפיים מהצד.
  


הבידור שלהם לערב. שלומי שבן



הגיעה לדרינק? סיון קליין



שתויה מאהבה. עינת ארליך