נמצאה הסיבה למסיבה שתאחד בין כל כוכבי הזמר המקומי במקום אחד, כזו שלא כרוכה בהופעה על במה באירוע משפחתי משמח או הקלטה של "אנחנו העולם, בסלסולים" גרסת 2015. איפה עוד יבלו יחד גם אייל גולן, גם ליאור נרקיס וגם אהובה עוזרי? לא, לא במסיבת יום ההולדת לציון שנה להולדתו של יאן "הבן של" גולן, אלא בהשקת תכנית דוקומנטרית חדשה על עולם המוזיקה הים תיכונית.


"הגעתי, אפשר להתחיל". אייל גולן עם ירון אילן (צילומים: אביב חופי)


"יאן הזה, חבל על הזמן"


איחוד מרגש. אייל גולן עם השרה מירי רגב 

אמש (שלישי), הגיעו לבכורת הסדרה החדשה "מהכרם לקיסריה" שלל כוכבים מזמרים, שבדרך כלל מסלסלים מהרמקולים שלכם. בסדרה הדוקומנטרית, שבוחנת את המקומות המרכזיים שבהם התפתחה ונוגנה המוזיקה הים תיכונית, הגיעו לצפות עשרות מוזמנים, בהם הרווק הטרי מושיק עפיה, קובי פרץ שפגש במקום את דודו אהרון שאמר שלום לרגב הוד שנופף בברכה לעידן רייכל וחן אמסלם. רגע, מה עידן רייכל וחן אמסלם עשו שם?


דודו אהרון, בשמחה ובששון

 
ליאור נרקיס מפרגן!


הכי זמין, הכי פנוי. מושיק עפיה עם יוסי גיספן

בין שלל המכובדים שהגיעו לבחון את הסדרה שתשודר בערוץ "מוזיקה 24", היתה גם אהובה אלפרון (שכפי שגיליתם כאן עובדת על שיר עם יוסי גיספן!), דורון מירן, שרת התרבות הדוהרת מירי רגב, אנשי היח"צ הילה ורני רהב והמנהל של עומר אדם - אסף אטדגי. לא מספיק? כי אל האיוונט הגיעו כמובן גם כמה מכוכבי ערוץ 24, איציק זוהר, מאיה בצלאל, לירון שמם וטהוניה רובל. קולולולו.


החברים הכי טובים. גולן עם עידן רייכל


איפה העניבה? קובי פרץ


זוגי זוג אופנתי. רני והילה רהב


מחליפים חוויות על... רגע, על מה בעצם? חן אמסלם וגולן


איציק זוהר הלך על המראה השעיר


טהוניה רובל לא נחה

 
הפתעה אמנותית. אהובה אלפרון


ללא מילים, כן? אלפרון ורייכל מתחברים


וזו כבר אהובה אחרת. עוזרי


הוא גם זמר! דורון מירן


רגב הוד והמעיל האיכותי


חמודה. מאיה בצלאל