דוגמניות, פאשניסטות, וואנאביז אופנתיים - אם היידי קלום לא שימשה כהשראה עבורכם עד היום, אולי התמונות הבאות יגרמו לכם לחשוב אחרת. כשהיא בעשור החמישי לחייה, הטופ מודל מגרמניה לא חוששת להסיר את הבגדים, ואז גם את הלנז'רי שעוד נותר לגופה, כשהיא (שוב) מצטלמת לסט תמונות סקסי במיוחד. אז זאת הסיבה שבגללה המציאו את המילה "לוהט"!



היידי קלום (צילום מסך, אינסטגרם)


קלום בת ה-42, שמדגמנת כבר שלושה עשורים, מפרסמת בימים האחרונים שלל צילומים מפתים שלה ברחבי הרשתות החברתיות. התירוץ הרשמי? השקת קו ההלבשה התחתונה הפרטי שלה, שהיא מקדמת במרץ (על בשרה) בתקופה האחרונה. לכן, לבשה חוטיני מינימלי בלבד והשתובבה בשיער רטוב מול המצלמות על הסט, כשהיא מצרפת לתיעוד הנועז את הכיתוב "אני אוהבת להיות חצופה (וגם להבליט את ה'לחיים') בתחתונים שלי!". אין צורך להוסיף.


היידי קלום (צילום מסך, אינסטגרם)


מנחת "פרויקט מסלול" שבעבר הביאה לעולם ארבעה ילדים (אבל נראית כמו ילדה בת 25), לא הסתפקה בתמונת החוטיני, אלא פרסמה תמונה נוספת "מאחורי הקלעים" כשהיא סוג-של-לבושה בסט תחתונים צחור. הכל, כאמור, מלבד עוד עשרות תמונות, סרטונים ושלל תיעודים של עצמה כשהיא לא מכסה את העור שלגופה בצורה קיצונית מדי מהתקופה האחרונה . פאם פטאל מאץ'? היידה, היידי.


 

A video posted by Heidi Klum (@heidiklum) on