כמעט סוף שבוע נעים? כי אחרי בחינת התמונות הבאות, הוא יהפוך לחמים הרבה יותר. בכל זאת, מדובר בדומגנית הישראלית שיר אלמליח, כשהיא מדגמנת פוזות סקסיות מול העדשה של צלם איטלקי מפורסם, כולל מבטים נועזים ותחזיות תחרה שקופות בלבד לגופה. כן, זה לא שרב, אלא ההרגשה שלכם כשאתם בוהים בתמונות המרטיטות האלה.

היוש, חזייה. שיר אלמליח (צילום מסך, אינסטגרם)


פאם פטאל (צילום מסך, GQ איטליה)

יוצאת "האח הגדול VIP" עושה לאחרונה חיל באיטליה, כך שגם התמונות החושניות שלה עבור מגזין הגברים GQ  איטליה (אלה שהיא צילמה ושיתפה בחוויות מהסט לפני כמה ימים) - הן חלק מהחוויה האירופית של הדוגמנית. את ההפקה הסקסית למגזין הנחשב, ניהל הצלם האיטלקי דוד אמברוגיו, שעל פי הכתבה באתר המגזין "עף על המבט הרציני והעיניים החזקות שלה". כן, הא. האיש עם הפלאש אמנם לא הצליח לתעד אותה ללא בד לגופה, אבל השאיר אותה בלי הרבה עכבות. אין הרבה הבדל בין צילומים שכאלה לבין סט בוער לפלייבוי, לא?


אני? סקסית? (צילום מסך, GQ איטליה)

אגב, לדוגמנית הישראלית כבר הכרות עם המגזין הנודע. לפני כשנה, אלמליח כיכבה בגרסה הדרום אפריקאית של מגזין GQ. בשבוע הבא, תעזוב אלמליח את איטליה, כאשר היעד הבא הוא צילומי קמפיין בקנקון שבמקסיקו. אפשר לנחש ששוב מדובר בתמונות חושפניות, שבהן רואים יותר עור מבד. הכי רטוב!



כמו ילדה רעה. מאוד רעה (צילום מסך, GQ איטליה)


שוכבת לנוח, אילוסטרציה (צילום מסך, GQ איטליה)

כמו כן, גם ללא חזייה. שיר אלמליח (צילום מסך, GQ איטליה)