מעריצי הקרדשיאנ'ז מאמינים באהבת אמת? ייתכן מאוד, במיוחד לאור תמונות הפפראצי הבאות של קורטני קרדשיאן והאקס המפורסם שלה סקוט דיסיק. שוב יחד. מאושרים. בדייט. אחד עם השנייה. מה.
 
כוכבי הריאליטי נתפסו אתמול (רביעי), כשהם מבלים זמן איכות של אחת על אחד בארוחת ערב אינטימית, שערכו ללא שלושת ילדיהם המשותפים, בלוס אנג'לס. נכון, לא נרשמו חיבוקים, ליקוקים או התלטפויות, אבל אחרי שהאחות הגדולה במשפחת קרדשיאן זרקה את בן הזוג הפרוע שלה בחילת הקיץ האחרון - העולם לא ציפה לראות איחוד מרגש כל כך מהיר.

 

A photo posted by @pagefan.kardashian_ on



קורטני בת ה-36, נפנפה את בן הזוג שלה בעשור האחרון, אחרי שנתפס ותועד כשהוא משתובב עם האקסית המיתולוגית שלו במהלך חופשה בריביירה הצרפתית. דיסיק בן ה-32, בעל עבר פרוע של שתייה מופרזת, סמים והתנהגות מזעזעת (שתועדה גם על ידי מצלמות הריאליטי), עזב את ביתם המשותף ולאחרונה עבר טיפול גמילה (עוד אחד בחייו) של חודש במכון מיוחד.

בקטעים ששודרו לקראת העונה החדשה של הריאליטי, הוא נראה בוכה ומבקש סליחה מבנות המשפחה על המעשים. "אתן המשפחה היחידה שלי", אמר דיסיק מול המצלמות, זאת למרות שמעולם לא נישא לקורטני (היא פשוט לא בקטע) - אבל הביא איתה לעולם שלושה ילדים: מייסון, פנלופה וריין הפעוט.

 

A photo posted by @pagefan.kardashian_ on



 

A photo posted by @pagefan.kardashian_ on


אז העולם נרגש כשכוכבת הטראש (שבינתיים הספיקה להרשים את כולם בסט צילומי עירום מפתים) סוף סוף נפטרה מ"הילד הרע" בחייה, בעידודן של בנות המשפחה שלה. כעת, עושה רושם שהיא לא באמת יכולה להרחיק את הבויפרנד רחוק מדי. אז בקרוב אהבה? קורטני וסקוט, התשובה נראית חיובית.

 

A photo posted by @pagefan.kardashian_ on