הללויה, תודה לאל ושאר ברכות - בני משפחת הריאליטי המפורסמת בעולם, משפחת קרדשיאן-ג'נר, התאחדו בסוף השבוע לסופר-מפגש היסטורי מלא באגו, ילדים, מזון שהוגש על שולחן מעוצב ותרנגול הודו אחד. כך יש זאב עם כבש, קייטלין ג'נר פגשה את האקסית קריס ובן הזוג החדש שלה, קיילי ג'נר שילבה יד עם הראפר (שרק לאחרונה נפרד וחזר אליה) טייגה, קים קרדשיאן בילתה עם נורת' ווסט, והטוויסט - סקוט דיסיק, סוג-של-אקס-קורטני קרדשיאן, נהנה יחד עם כל המשפחה. אחרי השערורייה, כן?




שולחן חג. קרדשיאן סטייל (אינסטגרם)


הסיבה הרשמית לאירוע שהרטיט את תעשיית הבידור האמריקנית וחובבי הקרדשיאנז בפרט: ארוחת ערב חג ההודיה האמריקני, שנערכה בביתה של קלואי קרדשיאן. קלואי, השאירה את האקס למאר אודום להתאושש בבית החולים, רכשה מספיק סידורי פרחים כדי למלא האנגר מטוסים בינוני והזמינה כל מי שהשתייך למשפחה בעשור האחרון - ומנהל סוג של קשר עם אחת האחיות שלה - לארוחת ערב חגיגית במיוחד. 
 
אין כמו תקופת החג לסלוח ולשכוח, על בטן מלאה, נכון? בתפריט: המון דלעת, פשטידות עם בשר הודו, שלל תוספות וקינוחים שעליהם עמלה מיס קרדשיאן לאורך היום. כולל "לחם קופים" מתוק במיוחד, שאמור היה להיות שיא מתוק במיוחד של הסעודה, לטענתה.




בתיאבון. המטעמים של קלואי קרדשיאן 

אבל מה שעניין במיוחד את העוקבים ברשתות החברתיות, היתה התמונה שפרסמה קיילי הצעירה ובעקבותיה גם מלכת הריאליטי, קימי, תחת הכיתוב "מלאת תודה". כך, נחשף שבין אורחי ארוחת החג, היו לא רק קים ההריונית עם בעלה הראפר קניה ווסט והבייבי החמוצה שלהם נורת', אלא גם מאמא המנהלת קריס ג'נר. היא הביאה את החבר הצעיר שלה, קורי גמבל, שפגש את האקס של אהובתו (שהפך לאקסית) - קייטלין ג'נר. היא אגב, בילתה ביום שלמחרת עם רעייה אחרת שלה לשעבר, אמם של ברודי וברנדון ג'נר.


קייטלין ג'נר לא מפסיקה לחגוג עם עם האקסיות! (אינסטגרם)


קנדל ג'נר
בחנה מקרוב איך נראים קיילי והבויפנרד שהפך לאקס שהפך לנוכחי, טייגה. אבל השיא היה כנראה כאשר לבית נכנס האקס המושמץ שלה, סקוט דיסיק, שהרגיז את הבנות קרדשיאן כשככל הנראה לא נותר נאמן לבת הזוג, קורטני קרדשיאן. כעת, אחרי עוד טיפול גמילה שעבר, הוא הוזמן לבלות את הערב החג עם שלושת ילדיו, מייסון, פנלופה וריין, בארוחת הערב המפוארת. האח הנעלם רוב קרדשיאן, אם תהיתם, לא נוכח גם בתמונה כך שאין לדעת אם בכלל השתתף באירוע. לבריאות.


בלי רוב. משפחת קרדשיאן-ג'נר (כמעט) בהרכב מלא, על רקע השקיעה. תודה וזה (אינסטגרם)