חשבתם שהכוכבים רגילים לקבל הטבות, הנחות ושלל מתנות בחינם - כי זה לא ממש תקף בבית המשפט. הרקדנית המפורסמת ביותר בביצת הבידור, אנה ארונוב, תאלץ לשלם על מנת לפצות בעל נכס בתל אביב, שאותו שכרה עם הרקדן דני יוכטמן לשם הקמת סטודיו לריקוד. על פי החלטת בית המשפט השלום שבתל אביב, גובה הפיצוי יעמוד על כ-230 אלף שקלים (!), בתוספת ריבית והצמדה. נכון, המון כסף.
 
הכל קרה, כאשר ארונוב שכרה יחד עם שותפה העסקי יוחטמן, סטודיו בשכונת מונטיפיורי שבעיר הגדולה, בשנת 2007. צמד הרקדנים, שהופיעו יחד גם ב"רוקדים עם כוכבים", שכרו את החלל בחוזה לשלוש שנים - אך על פי טענת בעלת הנכס, השניים הפרו את ההסכם כשעזבו אותו לפני תום החוזה, מבלי למצוא שוכר חלופי. 
 
במקביל השניים שיפצו את הסטודיו ללא הסכמתה, מה שאילץ את בעלת הנכס לשפצו בחזרה, בלא פחות מ-103 אלף שקלים. לפני כחמש שנים, הגישה בעלת הנכס תביעה כנגד ארונוב את יוחטמן, על סך של 278,588 שקלים, פלוס 12,000 ש"ח, עבור תשלומי החשמל שלא שולמו. בתביעה, שנידונה שנים ארוכות, טענו הנתבעים שעמדו בתנאי ההסכם ושבעלת הנכס ידעה כי הם שוכרים אותו כדי לפתוח סטודיו למחול - ולכן נאלצו לשפץ אותו לצורכיהם.


תיאלץ לשלם. אנה ארונוב (רפי דלויה, יח"צ)


הרקדנים טענו כי לא רק שמצאו שוכר חלופי, אלא שאפילו שילמו לה את הפרש דמי השכירות, התשלום שלא קיבלה בעלת הנכס מזה שהחליף אותם - כיוון ששילם לה פחות מהם. עם זאת, השופט יריב עמית פסק שארונוב ויוחטמן הפסידו במשפט. "אני קובע כי הנתבעים הפרו את הסכם השכירות, והם חייבים לשאת במלוא תמורת ההסכם, מיום 19.9.2007 ועד 18.9.2010, בניכוי סכומים שגבתה התובעת משוכרים ששכרו את הנכס או חלקים ממנו בתקופות שונות", כתב בפסק הדין. בנוסף, השופט עמית חייב את הנתבעים, לשלם סכום של 227,905 שקלים בתוספת ריבית והצמדה. אאוץ'.  

ארונוב לא הגיבה לדברים עד למועד פרסום הידיעה.