מי זאת לעזאזל קורין גדעון? אם אתם נמנים על חובבי תכנית הריאליטי "האח הגדול" - ויש הרבה כאלה - סביר להניח שבקרוב תוכלו להסביר לכל השאר מי הגברת הצעירה שנושאת את השם הזה. בכל זאת, גדעון בת ה-23 נבחרה להיות זו שתבלה על הבמה לצדו של המנחה ארז טל, כמחליפה הרשמית של הסיידקיק הרשמי של טל, אסי עזר.
 


כבר לא. ארז טל עם אסי עזר בימי "האח הגדול" הטובים (פלאש 90)


גדעון בת ה-23, שימשה בעבר ככתבת גל"צ ועד כה נחשפה בעיקר בפני חובבי ביצת הבידור המקומית, בתור מגישה מחליפה בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס". הערב (ראשון), טל חשף באמצעות תמונת אינסטגרם כי היא זו שתבלה איתו ליד הבית הסגור, במהלך העונה החדשה של הריאליטי של קשת, שישוב למסך של ערוץ 2 באמצע החודש הבא. "זהו. הוחלט. מזל טוב ונא להתנהג בהתאם ולפרגן לקורין!!!", כתב טל לצד הצילום המשותף של השניים.

> פליטת "האח הגדול" שתבעה, מתכוננת למשפט נגד ההפקה: "אני אנצח"
 
גדעון עצמה, פרסמה את התמונה מחדש כשכתבה  בהתרגשות "עשרים ושלוש שנה היו לי שני אחים גדולים, עידו ואלי. עכשיו, באמצע החיים, נולד לי פתאום אח גדול חדש! אז ניפגש בדצמבר". הכי נאווה ומלהיבה, במיוחד אחרי שגברה על שלל מתמודדים שנבחנו לתפקיד המחליף של עזר. בין השאר, הועלו שמותיהם של סיון קליין, אלירז שדה, הדוגמנית יעל גולדמן, נדב בורנשטיין, ירון ברובינסקי ואחרים כמחליפים אפשריים לצדו של טל, אך לבסוף, הוחלט ללכת על גדעון הסמי-אנונימית. תהני וזה.