הלו, אדל, את מבינה מה קורה לך? הזמרת הבריטית עם הקול הגדול (אבל לא רק קול) שחררה בשבועות האחרונים אלבום מדובר עם שלל שירים חדשים, הופיעה בכמה מתכניות הטלוויזיה הנצפות ביותר על הגלובוס והעניקה עשרות ראיונות חדשים - אבל כל מה שהעולם מדבר עליו בימים האחרונים הוא דווקא הגבר שמלווה אותה בתקופה הנוכחית. לא, ממש לא מדובר בבן הזוג שלה, אלא (כמה וויטני יוסטון מצדה), שומר הראש הפרטי שלה.


 

A photo posted by Z95.3 (@z953fm) on



מעריצים של אדל ברחבי העולם הבחינו שבכל הפעמים האחרונות שבהן הזמרת תועדה בתמונות פפראצי, בהן היא מבלה בין אולפן לעוד סט צילומים, היא מלווה על יד גברבר מסוקס ועם קרחת מחוספסת. ברור שהחליפה הצמודה שלו מגיעה קומפלט עם סט שרירים, שגורמים לעוקבים האדוקים של הזמרת ברשת לחשוק בו אפילו יותר, לפטפט עליו באתרי הבידור ובצהובונים השונים, למצוא תמונות ארכיון מביכות מהעבר שלו או סתם לקנא בקרבה של הגברת לאדון - שכל תפקידו בזמן האחרון הוא לשמור עליה.
 

אז זהו, שהאיש שבגללו אף אחד לא ממש מתעניין יותר במוזיקה של אדל הוא פיטר ואן דר וין, יליד הולנד שמלווה את הדיווה במהלך סיבוב ההופעות לקידום האלבום "25". פעם, הוא אפילו בילה תקופה ארוכה של שמירה על ליידי גאגא וזכה בתואר "מר אירופה", כשרירן מצטיין. צפו לעוד שלל תמונות של הבחור, כיוון שעל פי מקורבים לזמרת, הוא ילווה אותה לאורך החודשים הקרובים שבהם תופיע עם המוזיקה החדשה שלה. קווין קוסטנר, שים לב איך עושים את זה בשנות האלפיים!

 

A photo posted by Public (@publicfr) on

 

A photo posted by Laha Magazine (@lahamag) on