לעיתים המציאות עולה על כל דימיון, אבל הפעם - מדובר דווקא בדמיון שמדמה מציאות כואבת במיוחד: מדונה, אנג'לינה ג'ולי, מיילי סיירוס ועוד כמה נשים מפורסמות במיוחד עם הרבה "גירל פאוור" בימים כתיקונם, נראות בתמונות כשהן חבולות ופצועות, כולל חתכים מדממים ו"פנס בעין". הסיבה: תערוכה חדשה, שמטרתה לגנות אלימות כנגד נשים.

 


קים קרדשיאן (צילום מסך, alexsandro Palombo)



מיילי סיירוס (צילום מסך, alexsandro Palombo)


זה לא שהכוכבות הגדולות, בהן מלכת הריאליטי טראש קים קרדשיאן ואחותה הצעירה, הדוגמנית קנדל ג'נר, או שחקניות כמו גווינת' פאלטרו, אכן נפצעו או סיכנו את הפרצוף המטופח בדרך כלשהי - כמו שהאמן הפרובוקטיבי אלכסנדרו פלומבו החליט לעבד תמונות שלהן על מנת שיראו מוכות, במיוחד לקראת יום המודעות לתקיפה מינית ואלימות נגד נשים שצוין לאחרונה.
 


אנג'לינה ג'ולי (צילום מסך, alexsandro Palombo)



מדונה (צילום מסך, alexsandro Palombo)



קנדל ג'נר (צילום מסך, alexsandro Palombo)


  


בקמפיין המזעזע (אבל בדרך הכי טובה שיש), נראות הכוכבות הגדולות בעולם בתמונות מוכרות שלהן, שעברו "טיפול אלים במיוחד". על התמונות שעיבד פלומבו האקטיביסט, שידוע באמנות השערורייתית שלו, מופיעות גם קריסטן סטיוארט ואמה ווטסון, לצד הכיתוב "החיים יכולים להיות כמו סיפור אגדה, אם תשברו את קשר השתיקה" - שאמור לסייע להעביר את המסר ששולל אלימות שמופנית כנגד בנות המין היפה. זאת, בצירוף התגית "אף אישה אינה חסינה לאלימות". מסייע בשינוי החברתי? הלוואי.


גווינת' פאלטרו (צילום מסך, alexsandro Palombo)



קריסטן סטיוארט (צילום מסך, alexsandro Palombo)