תארו לכם את התרחיש הבא: אירוע השקה נוצץ, שאליו הוזמנו כמה חובבי שטיחים אדומים וותיקים וכמה פרצופים חדשים בביצת הבידור הקטנטנה. הוא שרירן מוכר בשם מייקל לואיס, היא יוצאת דוקו-ריאליטי טרייה וצעירה בשם דנה זרמון. ואז הם מכירים מול המצלמות? 



כן, זה נראה מאוד מביך, כולל המבטים המבוישים והלחיים הסמוקות. עכשיו קחו אוויר ותירגעו, כי רגע אחר כך הוא טס לנמל התעופה ממנו המשיך לגרמניה (לטובת צילומים לחברת ביגוד מקומית) ולה יש בויפרנד צמוד כבר תקופה ארוכה. כך שמדובר בפנטזיה, בחסות תערוכת הצילומים של ירדן הראל, שאליה הגיעו השניים אמש (שני).


"נעים מאוד, אני חושבת". דנה זרמון עם מייקל לואיס (צילומים: אור גפן)


מי מהם נראה נלהב יותר?

לואיס וכוכבת "איט גירלז", הגיעו לבחון את התערוכה שצילמה הראל עבור "שעוני עדי", לפרויקט מיוחד שבו חבריה המפורסמים של המנחה החייכנית עיצבו שעון כאוות נפשם - וההכנסות ממכירותיהם יועברו כתרומה לעמותת שק"ל. מלבד הראל ובעלה עומרי, אל האיוונט הגיע זוג נוצץ נוסף - הדוגמנית ג'ני צרוואני, שחזרה לאחרונה לכותרות כמשתתפת "הישרדות", עם בעלה, איש הנדל"ן רוני מאנה.


ירדן הראל הביאה את הגבר שלה, כמובן 


חייך, חמוד, אתה עם היפה. ג'ני צ'ארווני ורוני מאנה


נראה שצ'רוואני ומאנה לא רק שורדים יחד את שלל אירועי ההשקות אותם הם פוקדים לאחרונה,  אלא גם את העובדה שהיפהפייה חזרה לפשוט את הבגדים, לטובת קריירת הדוגמנות שעושה קאמבק - ועל פי מקורבים, לא הופכת את מאנה לגבר מרוצה יותר. נראה שלפחות מול התקשורת הוא מפרגן לה בפנים קורנות וחיוך גדול מול המצלמות. 


"אמרתי לך שזה לא כל כך קשה!"

אל האיוונט, שנערך בקניון עזריאלי, הגיעו גם רז זלצרמן (אלכסה, עדיין מנסה את מזלה בניו יורק) דניאלה פיק שהשיקה את הלוק הבלונדיני, נטלי עטייה, מיכל שפירא, מלכות היופי במיל' שביט ויזל ולירן כוהנר, מאור שוויצר, דנה גרוצקי ואחרים.


לירן כוהנר והראל מצחקקות


מאור שוויצר, למה אתה לא מרוצה?


דנה גרוצקי, את על הקצה


כבר עצבני ללא אלכסה? רז זלצרמן (צילום: אלירן אביטל)

שלום לנטלי "אלמנה שחורה" עטיה



אז מתברר שדניאלה פיק בלונדינית



שביט ויזל נהנית כשמזמינים אותה לאיוונטים...


הליידי של הערב. ירדן הראל