החודשיים האחרונים בחייו של אייל גולן היו כואבים במיוחד. אבל לא רק בגלל תאונת הדרכים שעבר בערב חג הסוכות האחרון, זו שבה נפגע ושבר את צלעותיו, אלא כיוון שאותה התאונה מנעה מהזמר האהוב מלעסוק באחד התחביבים האהובים עליו: ריצה על מגרש הכדורגל! כעת, קבלו את מלך המגרש - בקאמבק בועט.
 

 

A photo posted by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on



כשלושה ימים אחרי שנפצע בתאונה, חזר גולן כשהוא כואב ודואב לבמה - ולמרות הקשיים הופיע באירוע גדול שתוכנן זמן רב מראש. מאז, הזמיר שב לתפקוד מלא כאמן מוזיקלי, אך זמן ההחלמה הממושך מהפציעה לא אפשר לו לחזור לשגרת פעילות ספורטיבית שאותה הוא אוהב מאוד. היי, הוא אפילו שר להיט על העובדה שהוא "חולה על כדורגל".
 

לאחרונה, אחרי שלושה חודשים של אתנחתא מפעילות במגרש (שהחלה עוד לפני הפציעה), חוזר גולן בן ה- 44 לשחק, לרוץ ולבעוט - והפעם כחלק מקבוצת הפועל לוד. הזמר המפורסם, לבש בעבר את מדי קבוצת הפועל מרמורק, עבר ליריבתה הגדולה מכבי שעריים, כיכב גם במדי בית"ר כפר סבא ולאחרונה, כאמור, הצטרף לאימוני הפועל עירוני לוד, ממחוז מרכז ליגה ג'. לפי שעה עוד לא ברור אם הוא ממש יישחק עם הקבוצה גם במסגרת הליגה, אבל העובדות בשטח, מראות שהוא חזר למגרש.

 

A video posted by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on