כבר נמאס להוליווד לשמוע על הבעיות בחייו של צ'ארלי שין? אחרי שנחשף כנשא נגיף ה-HIV, גילה כי נסחט במיליוני דולרים, נתקל בשלל האשמות מצד נערות ליווי, כוכבות פורנו וסתם אקסית - הנה עוד פרט מידע שאולי קשור לילד הרע של עולם הבידור, אבל דווקא כזה חיובי מאוד. 

מי שגילמה את אמו של שין במשך שנים על המסך, בקומדיה "שני גברים וחצי", השחקנית הולנד טיילור, יצאה לאחרונה מהארון. כשהיא בגיל 72, טיילור גילתה שהיא מנהלת מערכת יחסים רומנטית עם אישה אחרת ואף טענה בראיון שהעניקה, כי מעולם לא חשה צורך לצאת מהארון - "כיוון שחייתי כל חיי מחוץ לארון". אמיצה!


גאה מאוד. הולנד טיילור (צילום: גטי)


השחקנית, שכיכבה בעבר על המסך בסרטים "לא רק בלונדינית" ו"המופע של טרומן", יכולה ללמד את הבן שלה (לשעבר) שין, שיעור בצניעות. "מדובר בדבר הכי נפלא ויוצא מגדר הרגיל שיכול היה לקרות לי במהלך חיי", ענתה כשנשאלה איך היא מרגישה לגבי מערכת היחסים הרצינית הראשונה שלה עם גברת אחרת - שלדבריה צעירה ממנה בהרבה. "אני לא פוסלת אפשרות של נישואים, במיוחד שבדורי זה לא משהו שחושבים עליו מיד", סיפרה, "לא היו לי מערכות יחסים עמוקות, חייתי חיים רדודים עד לאחרונה", גילתה. הולנד, את גאווה.