זו היתה אמורה להיות מסיבה רגועה, כזו שבה ג'קי אזולאי - יוצאת ריאליטי ובשלנית מפורסמת - תחדש את נדרי הנישואים שלה עם בעלה האוהב, ישראל אזולאי, לרגל ציון עשור שלם מאז שנישאו בהתרגשות. שני הילדים הולבשו בקפידה, ישראל בחר טוקסידו וג'קי לבשה שמלת כלולות צחורה שחיבקה את הפיגורה המצטמצמת. אבל אז, משהו קרה, שגרם לכלת השמחה לצווח באימה! אללי.


מרוגשים. ג'קי וישראל אזולאי עם הילדים (צילומים: אור גפן)


עשר שנים של פאן! משפחת אזולאי

הסיבה להתכנסות המרגשת של אזולאי ומקורביה, היתה חגיגת העשור לנישואים של כוכבת "מאסטר שף" ובעלה, ששמחו באושר בדיוק 10 שנים אחרי שנישאו האחד לשנייה. את המסיבה, שנערכה בנתניה וכללה את עדן בן זקן על הבמה בתור זמרת חתונות - תעדו גם עבור תכנית הריאליטי החדשה של ג'קי ובני משפחתה (כן, עוד אחת), שתעלה על המסך של "הוט בידור ישראלי".


מה. עובר. על. ג'קי


רגעי האימה. הצילו

אז מה עבר על הזוג המנצח VIP? מתברר שאחרי שחזרו בזמן, ג'קי הקריאה עם ישראל בעלה נדרים וברכות, לעוד שנים רבות יחד, החליטו לנסות את זיקוק הקונפטי המתפצפץ שקיבלו לידיים. כל הרעש וההמולה, הלחיצו את הבשלנית המאושרת - שנחרדה מול המצלמות. מזל שבמקום היה איש שסטייל שתיקן את האיפור מיד.
 

לא נורא, כשאושיות בהן לאה "פאן לי" שנירר, עידן יניב, דנה רון עם יריב נתי, מאיה (הנכדה של) ורטהיימר, המאמנת ליקי רוזנברג, דוגמניות כמו לירז דרור ושביט ויזל או דנה גרוצקי מגיעות לשמוח איתך ב"וילה קיארה נתניה" - את יכולה להיות רגועה, מיס אזולאי. התקבלת  באופן רשמי לביצה.


באה להרים את האווירה. לאה שנירר


מלכת השושנים, עדן בן זקן, והגבר שאיתה


מי אם לא, עידן יניב והחברה


בנות ונהנות! ג'קי אזולאי עם החברות


דנה רון ויריב נתי באים בזוג


לא מרוצה? לירז דרור


דנה גרוצקי מרגישה קרובה לג'קי


המאסטר שף תום פרנץ הגיע עם רעייתו!


תקנו לי את המייק אפ, פליז. ג'קי אזולאי מתחדשת