חנוכה, חג יפה כל כך עם האור החביב מסביב? רק תשאלו את המפורסמים בארץ ובחו"ל, שממש כפי שאתם התלכלכתם מאבקת הסוכר שעל הסופגניות השמנוניות - נהנו אף הם מהדלקת הנר הראשון של חג המכבים. לא משנה אם בארץ הקודש או בתפוצות, מאחורי הקלעים של מופע חג או בבית הפרטי שלהם, הכוכבים הגדולים שרו על ימי החנוכה, ומיהרו לשתף את המעריצים באיחולים לבביים.



 

נר ראשון של חנוכה עם יאן הקטן

A video posted by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on



אייל גולן, למשל, אחז בשמש המדליק יחד עם בנו הפעוט יאן גולן - רגע אחרי שציינו לבייבי שנה של שמחה - וזימר את הברכה המסורתית. בין שאר ילדי הביצה שבחנו את הנרות מקרוב, היה ג'וליאן ג'אגר - בנה של הזמרת אפרת גוש, ילדיו של ליאור נרקיס וכן הילדון הקטנטן של נועה תשבי - ארי, שחוגג בלוס אנג'לס הרחוקה.
 




רגע, גם ילדה גדולה הגיעה לבית הוריה כדי להפתיע את אמא לכבוד החג: דוגמנית בשם בר רפאלי, שבילתה עם המאמא ציפי לוין וריגשה אותה, אבל בהתאם למעמדה על מסלול תצוגות האופנה, ככל הנראה נזהרה מלספוג את כל השמן שמלווה את מאכלי החג החורפי.
 
 

מישהי באה לבקר... פוצ׳י ומישמיש באופוריה וגמני

A photo posted by Zipi Refaeli (@zipirefaeli) on



 

חג חנוכה שמח לכל בית ישראל . חג של אור ואהבה בביתכם ❤

A photo posted by ליאור נרקיס Lior Narkis (@liornarkis) on



 

בכל זאת מצווה @noashlonsky #ליקיסליחה

A photo posted by @elianatidhar on


מי שכן צרכו פחמימות חמות ומתוקות, היו אנה ארונוב וכוכבת הנוער אליאנה תדהר, שבילו מאחורי הקלעים של מופע חנוכה יחד עם כמה קרטונים מלאים בסופגניות. תדהר, אפילו טרחה להתנצל בפומבי בפני המאמנת האישית שלה. המנחה ירדן הראל, העדיפה לטעום את הסופגנייה שלה במיטה, כשהיא לובשת פיג'מה מעוררת תיאבון לא פחות.
 
 

Happy Hanukkah y'all

A photo posted by Anna Aronov (@aronovanna) on



 

חג חנוכה שמח ממשפחת האריסה! ❤️

A photo posted by Uriel Yekutiel אוריאל יקותיאל (@urielyekutiel) on


 
אם כוכב הריאליטי אוריאל יקותיאל הדליק את האווירה עם גברברים בלי הרבה בגדים, אז אשת השר ג'ודי שלום ניר מוזס דואגת להזכיר שאי אפשר יהיה להסתיר את הכרס אחרי החג עם המאכלים המטוגנים שלו. ספרו את זה למורן אטיאס, שדאגה להדליק את נרות החנוכה גם במיאמי וסיפרה שחבריה המקומיים ה"האור של חיי". מרוגשת.

 

חג שמח:)

A photo posted by Yarden Harel (@yardenha) on





 

רק מניחה כאן... חג שמח.

A photo posted by @judymozes on



 

Happy Hanukkah #home #hanukkah #happy #holiday #family #jewish #israel

A photo posted by Doron Matalon (@doronmatalon_official) on