שימו לב, ייתכן שהצפייה בתמונות הבאות של כוכבי "הישרדות" המסוקסים יגרמו לכם (טוב, לכן) ללקק את השפתיים, לפחות כאילו סיימתם לטעום סופגנייה טרייה. בכל זאת, רון אלוף, עומרי כוכבי ושמעון אמסלם הם שלושה מהגברים הנאים ביותר שמככבים בעונה הנוכחית של הריאליטי התחרותי - והעובדה שהם גם נשמות טובות, רק מוסיפה לסקס אפיל שלהם.




חנוכת המזבח? לא, בילוי של כוכבי "הישרדות" עם ילדי וראייטי (צילום: ערן לם)


קחו לדוגמה את אלוף הצעיר. השורד שהצליח לכבוש לכמה רגעים את לבה של מלכת היופי בדימוס, טיטי איינאו ואז ניסה גם את מזלו עם לירון רביבו (ההיא עם הפרונט. כי בודד להם שם על האי!) - הגיע להדליק אמש (ראשון) נר ראשון עם אנשי עמותת "וראייטי". העובדה שלהדלקת הנרות המסורתית של העמותה, שמתקיימת כבר 20 שנים, הגיעו גם חניכי תנועת הצופים הנלהבים, לא עצרה את השורד ששמח להדליק את האווירה בשיר מזמור.


קבוצתיים. רון אלוף, שמעון אמסלם ועומרי כוכבי


נעדרת מהצילום: שעווה לוהטת. לוהטת לפחות כמו אלוף
 
שימו לב, תחת החולצה של מיסטר אלוף הדוגמן, נחשף חזה חלק למשעי - כתוצאה של נפלאות הלייזר או שמא שעווה לוהטת, לפחות כמו אלה של נרות חנוכה? כמה הולם את רוח החג. כך או כך, כדי לחגוג את ניצחון המכבים על היוונים, הגיעו למלון הילטון תל אביב גם קפטן הפועל תל אביב בדימוס אמסלם עם הילדון והשורד המזוקן כוכבי, שם פגשו את הטניסאי האלוף אנדי רם ובנו וכן את מנכ"לית וראייטי, ריקי אריאל ונשיאי העמותה אודי אנג'ל ואורי סלונים. מרגש.


"הפועל, לא מכבי, בן!". אמסלם ודור העתיד


הזקן? עבות! עומרי כוכבי


וגם בתמונה קבוצתית. השורדים, נציגי הצופים ואנשי עמותת וראייטי