הכניסו כאן כל קלישאה על כך שהחיים ממשיכים גם אחרי גיל 50, זה לא משנה בכלל - כיוון שקריס ג'נר, או המאמא השולטת בבני משפחת קרדשיאן, או הסבתא שקיבלה לפני כיומיים נכד חדש לעולם (לאלה שחיים על מאדים: הבייבי בוי של קים קרדשיאן!) - מוכיחה לכולם עד כמה היא לוהטת בגיל 60 וממש לא מוכנה להתנצל על זה.
 
עזבו אתכם מהעובדה שאחרי הגירושים מברוס (שהפך לקייטלין) ג'נר, מצאה לעצמה בויפרנד חדש בן 37 (!). או שהיא מנהלת את הקריירה של ששת הילדים שלה ביד רמה, כולל אישור להצטלם בעירום ולפתוח את לבן מול מצלמות הריאליטי המשפחתי. כעת, היא מצטלמת בעצמה בבגד ים מינימלי, עבור קליפ פרובוקטיבי שמתרחש בתוך המים. רטוב? צפו בעצמכם.
 



התירוץ לצילומים הוא אוסף הקליפים של מגזין הסטייל "Love", זה שמדי שנה סופר את הימים לקראת השנה החדשה לאחור בתקופה הזאת, שבחר לפרסם היום (שני) את הווידאו של ג'נר כשהיא עושה עיניים בבריכה. היא אמנם ויתרה על הביקיני הקטנטן על שם קים את קיילי, לטובת בגד ים שלם, ואבזרה את עצמה בתכשיטי ענק - אבל את המבטים המפתים ומחוות הגוף הענוגות קצת קשה לפספס.
 
למיטיבי לכת: מדובר באותה סדרת קליפים שבה הופיע לפני כשבוע בתה הצעירה, הדוגמנית קנדל ג'נר, בביקיני שחור. קריס, בעשור השביעי לחייך את מנסה לעשות אפילו יותר רעש מאשר לידת הבן של קים וקניה ווסט? סביר להניח שכן. הו, מאמא.
 


מזל שהתחמשת בבלינג. קריס ג'נר (צילום מסך, יוטיוב)


וגם בפוזה אחורית. קריס ג'נר