אם אתם נמנים על הצופים האדוקים של "המירוץ למיליון" הישראלית ולא אוהבים לגלות מה קרה במסגרת התחרות עוד לפני שהיא שודרה על המסך, אולי כדאי שתפסיקו לקרוא ממש ע-כ-שיו.


היוש לכל השאר. בשעה שצילומי העונה החדשה של הריאליטי הגלובלי בשיאם ומתמודדי העונה החדשה של המסע העולמי מחתימים דרכונים בין שלוש לארבע פעמים בשבוע, נדמה שיש זוג אחד שכבר אפשר לגלות שלא שרד את המסלול. על פי השמועות, הדוגמן-שחקן אדריאנו חאובל ובת הזוג היפה שלו מונדה קנספולסקי, היו אמורים להוות זוג מרכזי (ומושך מאוד) על המסך שלכם במסגרת העונה הבאה של "המירוץ למיליון". נחשו מה, הם כבר מבלים בארץ. המשמעות? בני הזוג הודחו מוקדם ולא יגיעו לגמר התחרות.

אדריאנו חאובל ומונדה מפגינים אהבה (צילומים: איציק בירן)

 

A photo posted by Monada Kancepolsky (@monada_k) on

הפסד של מי? אדריאנו ולימונדה בתמונה אופיינית (אינסטגרם)

חאובל ו(לי)מונדה, פרסמו בימים האחרונים ברשת תמונות חדשות, שצולמו בגבולות ישראל. אם היה אפשר לחשוב שמדובר בהטעיה רק כדי להסיח שמועות שהם משתתפים בריאליטי, אמש (שני), השניים הגיעו בכבודם ובעצמם לבכורת הגרסה החדשה של הבימה למחזה הקלאסי "המלט". הצמד הפוטוגני עם השמות המיוחדים, חלקו אהבה מול הצלמים והשתדלו שלא להראות מאוכזבים מדי. כן, גם כשאנשים מדוברים יותר, כמו טהוניה רובל או מרינה קבישר (שברחה מהפלאשים בגלל תקלת איפור), משכו יותר תשומת לב מהם. באסוש.



הגיעה לבחון. טהוניה רובל


לא רוצה תיעוד? אל תגיעי לאירוע! מרינה קבישר 

כאמור, המוזמנים של התיאטרון הלאומי, התכנסו כדי לבחון את העיבוד החדש לשייקספיר, מאחוריו עומד יוצר הסדרה "זגורי אימפירה", מאור זגורי. אז החצי השני של הבמאי, בת הזוג חן אמסלם, אמנם הבריזה (לא מפרגנת?) - אבל חבריו של זגורי שגם מככבים בדרמה שייצר, יפית אסולין ואורי לייזרוביץ', הגיעו לאולם. איתם, בילו גם משה דץ עם בנו עומר (היפסטר!), אוהד קנולר החייכן, שרון אילון ואחרים שהגיעו לאיוונט. קלאסה.


אוהד קנולר מחייך


היפסטר שיק. משה דץ ועומר דץ


מר במאי. מאור זגורי עם אורי לייזרוביץ'


תשתלב בעונה החדשה? טהוניה רובל עם כוכבי "זגורי אימפריה"


זהר שטראוס חיה רעה!


היי, גם שרון כידון שם