למרות שחשבתם שהעולם גילה את כל מה שיש לדעת על מלכת הריאליטי, קים קרדשיאן, מתברר שיש דברים שאפילו אחת הכוכבות הגדולות בעולם בעשור הנוכחי מגלה על עצמה בשנים האחרונות. למשל, שהיא ממש, אבל ממש סובלת בתקופות שבהן היא בהריון ואפילו יותר מזה - בחדר הלידה. בצער תלדי בנים, קימי.
 
עולם הבידור התרגש בסוף השבוע האחרון, כשגילה שקרדשיאן הביאה לעולם את בנה המשותף עם הראפר קניה ווסט. ואפילו התרגש יותר לגלות ימים ספורים אחר כך שאחיה הקטן של נורת' ווסט נקרא לא פחות מאשר סיינט ("קדוש") - מגלומני ככל שזה ישמע. בעוד שהכוכבת פרסמה את שמו באתר האינטרנט שלה, לצד העובדה כי נולד במשקל 3.670 ק"ג בבית החולים שבלוס אנג'לס, כמה מקורבין מספרים על הדרמה שהתחוללה באותן שעות בחדר הלידה.


לא יישארו עוד יחד הרבה זמן? קים קרדשיאן וקניה ווסט במהלך ההריון עם סיינט ווסט (רויטרס)


מתברר שקימי בת ה-35, מספרת לחבריה כי הלידה השנייה שעברה בחייה היתה "החוויה הקשה ביותר והמכאיבה ביותר שעברתי בחיי". הכל, בגלל מצב רפואי שנקרא "שיליה חודרנית", שבו השיליה מושרשת לתוך הרחם - או במילים פשוטות יותר, לא נפלטת מהגוף בתום הלידה של הבייבי. מה שגרם לכך שכשעתיים אחרי שבייבי סיינט כבר נשם את אוויר העולם, הרופאים עדיין התעסקו ברחמה של האמא המפורסמת שלו וחילצו את השיליה באופן ידני.
 
למרות הכל, קרדשיאן ילדה בלידה רגילה לחלוטין ולא הזדקקה לניתוח קיסרי, כפי שנהוג במקרים כאלה, תהליך שממנו חששה במהלך חודשי ההריון האחרונים. זה לא מונע אפשרות שקימי תיאלץ לעבור כריתת רחם, כפי שהתוודה לפני חודשים ספורים. הכאבים שהיא חווה אחרי הלידה, אם תהיתם, גורמים לחוסר תיאבון, כך שעל פי המקורבים היא ממעטת לאכול ומשתדלת לזוז כמה שפחות.


אין לה תיאבון. קרדישאן ההריונית (רויטרס)


מאז, משפחת קרדשיאן-ווסט, עברה לחיות למשך תקופה בביתה של הסבתא הנרגשת, קריס ג'נר. על פי השמועות, קים עברה "התמוטטות הורמונלית" אחרי הלידה - כך שהצהובונים כבר מיהרו לחגוג ולפרסם שהאמא לשניים "בוכה כל הזמן, בלי הפסקה ומסרבת לאכול". על פי המקורות המפוקפקים, "קניה כל כך אובססיבי לסיינט, כך שקים חוששת שהוא לא יתייחס אליה יותר". בנוסף, היו כאלה שסיפרו שהם לא יודעים אם בני הזוג ישרדו את השבועות הקרובים יחד, כך שייתכן שבקרוב יתגרשו. כן, ברור. 
 
לעומת המלעיזים, ג'נר בת ה-60 כבר מפטפטת על הנכד בן כמה הימים שלה בפני המצלמות. "הוא פשוט מושלם, הוא באמת סיינט", סיפרה בהתרגשות על שטיח אדום אתמול (רביעי). בנוסף, הסבירה שהיא לא יודעת מדוע קים וקניה בחרו בשם הזה. "הבנות שלי בריאות וחזקות, אז עד כה הכל טוב", סיפרה על החוויה של הלידה ואז המשיכה לפטפט על סיינט ווסט. "הוא נהדר. אנחנו מכירים אותו רק כמה ימים, אז עוד לא ברור אם הוא ילד רגוע או, אתם יודעים, עצבני!", אמרה. הו, סבתא!


התמוטטות. או משהו. קרדשיאן עם ווסט (רויטרס)



כנראה שתהייה בסדר. קים קרדשיאן (רויטרס)