אלכסה דול תמיד נחשבה אחת הבלונדיניות הכי לוהטות בביצה המקומית, אבל התמונות האחרונות של יוצאת "המירוץ למיליון", הדהימו אפילו את אלה שלא תמיד מתלהבים מאהובתו של רז זלצרמן. כחודש וחצי אחרי שטסה לניו יורק כדי לנסות את מזלה באמריקה - דול ממשיכה להשיל ממשקלה, להתחטב, להצטמק. חצי באבי ממש! 



כפי שגיליתם כאן ממש, מאז שנחתה באמריקה, אלכסה מקפידה על תפריט קפדני ואימוני כושר אינטנסיביים - כדי לקבל את הג'וב הנחשק, כדוגמנית רשת ההלבשה התחתונה "ויקטוריה'ס סיקרט". מבירור קצר עם מקורבים לדול, עולה שלטענתה של הדוגמנית "נחתה בניו יורק עם משקל עודף, אז היא החליטה להיכנס למשטר כסאח דיאטתי, בכדי להתאים את עצמה לשוק של האמריקנים". התוצאה, לא רק ניכרת לעין - אלא בולטת ממש.

 

A photo posted by Alexa Dol (@official_alexadol) on


 

A photo posted by Alexa Dol (@official_alexadol) on

לא מפסיקה להזיע. אלכסה דול (אינסטגרם)


את הקילוגרמים, השילה כאמור בשילוב של תזונה ואימוני כושר יומיומיים. על פי הקרובים לבלונדה, כמעט מהרגע שנחתה בתפוח הגדול, דול רושמת הצלחה גדולה ועובדת ללא הפסקה, כך שכמעט בכל יום היא מצטלמת עבור מעצבים מקומיים, חברות אופנה שונות ופוגשת צלמים מובילים. 

במהלך החודש צפויה יוצאת הריאליטי הישראלית לשוב לארץ הקודש ותתאחד עם זלצרמן, אבל הגברבר אפילו לא יספיק להתרגל לנוכחותה של אהובתו בסביבה. דול תשהה בישראל לתקופה קצרה במיוחד ורגע אחרי שתבלה את תקופת החגים הנוצרית בארץ מולדתו של ג'יזס, תשוב בחזרה לניו יורק, שם תמשיך תעבוד עבור התחייבויות שכבר נסגרו עבורה מראש.  

אלינור שחר, המייצגת את דול מסרה: "אלכסה עוברת תהליך מבוקר ובריא, שכולל תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית, כפי שניתן להתרשם מהתמונות באינסטגרם - בהתאם למראה הפרמיום שמקובל בניו יורק. אנו מאחלים לה בהצלחה רבה".


תמיד היתה רזה, אבל פחות. אלכסה בתמונה מן העבר (צילום: ניר פקין)



כלומר, חטובה פלוס. אלכסה דול (אינסטגרם)