חבר הכנסת אורן חזן הוא אישיות מדוברת בהחלט בתקופה האחרונה. גם שמו של כוכב "הישרדות", עומר רוזן מופיע בתקשורת בשבועות האחרונים. חזן מתלונן על כך שהוא מקבל איומים על חייו. ראו איזה פלא, גם רוזן מתפקד על תקן "זומבי" מחוץ לשבט במסגרת התחרות. חזן ידוע בפה הגדול שלו. היי, גם רוזן כזה. 
 
עם כל כך הרבה מכנים משותפים - נותר לשניים רק לבלות ערב מרגש יחד, בדרך להפוך ל-BFF, לא? הנה, זה קרה!


תרבות הדיון, או משהו. אורן חזן בכנסת (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)


סגן יו"ר הכנסת וחבר הכנסת המושעה חזן, טען היום (ראשון) בראיון לגל"צ כי הוא מקבל איומים על חייו ו"אם מישהו יירה בי אולי תתעוררו", זאת בעקבות הסערה שעוררו הדברים שאמר לח"כ קארין אלהרר. אבל זה לא מה  שימנע מבעדו לצאת לבילוי לילי פרוע, כי בכל זאת מדובר בחבר ליכוד שנהנה מחיי הלילה התוססים של תל אביב ומהפלאשים שנלווים לביקור במקום כזה או אחר (וזה עוד אחרי שוויתר על "האח הגדול"). 

כך שלמרות החשש לחייו, בסוף השבוע האחרון הגיע חזן בן ה-34 כמו אחרון הבליינים, לאחד ממועדוני הלילה הלוהטים של העיר הגדולה. במקום, פגש במקרה את השורד וה"זומבי", עומר רוזן,  שידוע גם הוא בזכות הפה נטול העכבות שלו, זה שמנפק שערוריות לאו דווקא מחמיאות. 

תמונה אסטרטגית? השורד רוזן וח"כ חזן (אינסטגרם)

ברור שאת המפגש המכונן, השניים הנציחו בתמונה היסטורית. רוזן, אפילו כתב לצד התמונה ש"מה שבטוח, שמישהו אחד מאיתנו חייב חסינות השבוע". בדיחה? יותר כמו ברומאנס בהתהוות.


שרד את הלילה. עומר רוזן (אינסטגרם)