בחנו את התמונה הבאה... ואז תתנערו מזה. הסתכלו שוב ונפנפו. נו, מזהים את הילדונת הרצינית בחולצת "בת הים הקטנה"? רמז: מדובר בגברת שציינה אתמול (ראשון) את יום הולדתה ה-26, כך שהיא כבר לא ממש נראית ככה.

 

Today I begin my 26th year of freaking out over stuff.

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on


 
טוב, מדובר בזמרת האמריקנית טיילור סוויפט, ההיא שמנענעת ישבנים של מיליוני מעריצים ברחבי העולם, שבחרה לחגוג את יום הולדתה אתמול ברשתות החברתיות בדרך מיוחדת מאוד - פרסום תמונת ענתיקה שלה, כשעוד היתה בגיל חד ספרתי. כמה חמודה היא עם פה פעור, תיק גב וחצאית? מאוד, במיוחד לאור העובדה שהיא יכולה להיתפס בדיוק באותם בגדים גם כיום.
 
אם עד גיל 26, סוויפט כתבה להיטים כמו "Blank Space", "Shake It Off" או " We Are Never Ever Getting Back Together", שיודעים לצחוק עליה, על האקסים ועל המבקרים (הרבים) שלה בתקשורת וברשות החברתיות - ברור שגם לצילום יכלה להוסיף כיתוב שעושה צחוק, מעצמה, אבל גם מאלה שאוהבים לעקוץ אותה מאחורי המקלדת. "היום אני מתחילה את השנה ה-26 שבה אצא מדעתי בגלל דברים", כתבה (בתרגום חופשי כמובן) וזכתה ליותר משני מיליון (!) לייקים. מחוכם, סוויפטי.


תתנערי, כפרה. טיילור סוויפט (רויטרס)
 
אחרי שפרסמה את התמונה, אם תהיתם, סוויפט יצאה עם הבויפרנד, הדי ג'יי קלווין האריס למסיבת חג מולד שערך בכיר בחברת אפל. החיים הטובים.



 

A photo posted by Jamie Iovine (@jamieiovine) on