כבר נמאס לכם לשמוע על הסופגניות, הלביבות והשמש? כי כמה ילדים חמודים שנעזרים בעמותת "להושיט יד", ניצלו את היום האחרון של חג החנוכה כדי לחגוג את ניצחון המכבים הגיבורים - עם כמה מהגיבורים המרגשים האהובים עליהם בתקופה האחרונה. נניח, זמרת בשם נינט טייב, שעוררה כל כך הרבה התרגשות אבל העניקה לכל ילדון יחס אישי וחיבוק חם. מרגשת!




ים של דמעות. מנינט טייב מתרגשת (צילומים: ליאור טובול)



גם הראל סקעת והכוכבת שנולדה שלו שם!


טייב, הקדימה להגיע אמש (שני) לבילוי בחברת לא פחות מ-400 אנשי וילדי העמותה, במסיבת סיום חנוכה עמוסה במפורסמים ופרצופים מוכרים. נכון, את בעלה יוסי מזרחי והבייבי אמיליה השאירה בבית, מה שפינה לה את הזמן לשמוע סיפורים מרגשים (שהשאירו אותה עם דמעות בעיניים), לחייך ולחבק וכמובן - להצטלם עם כל מי שרק רצה, לפני שהתפנתה לדבר עם המצלמות של התקשורת. האימהות הפכה אותה לאקסטרה רגישה, כן?


"טילטיל, בוא נעשה פוזות". כוכב הישדות עם עמוס תמם וליאור רז


"איך יצא, פרפקט?"

רגע אחר כך, אל אולם "הטירה" שבגעש הגיעו גם כוכבי "הישרדות" המרגשים - המנחה גיא זוארץ, הזמר רון שובל (שאחרי שאימץ לעצמו את המראה המוזנח של האי בחודשים האחרונים, החליט לחזור למקורות ונפרד מהזקן), דנה ברגר וטילטיל, שהתחבב לא רק על הילדודס אלא גם על כמה מהכוכבים האחרים שהגיעו לבלות במסיבה. עמוס תמם, למשל, ביקש להצטלם לתמונה משותפת עם טילטיל - ואמר לו שהוא מבחינתו הדוגמה לגבר הרגיש שבוכה על המסך, מבלי לחשוש להביע את רגשותיו. אחוות גברים מישהו? 


צאלדרך! גיא זוארץ


רון שובל נפטר מהזקן

אל החגיגה של ילדי העמותה הגיעו גם הראל סקעת (אחרי השערורייה הלהט"בית) שבילה צמוד לילד העמותה שלקח תחת חסותו בשלוש השנים האחרונות, נתן גושן, יון תומרקין, איציק זוהר, עמית פרקש שנצמדה לבויפרנד הטרי גפן ברקאי, כוכב הנוער דניאל ליטמן, לאה שנירר שבילתה עם אמה של בר רפאלי - ציפי לוין ואחרים. זהו, אפשר לאפסן את שמן הטיגון עד לשנה הבאה.


אוהבים להיות יחד. גפן ברקאי ועמית פרקש עם חבר צעיר


נתן גושן מחייך


קוובאנגה! טילטיל וצב נינג'ה חביב


"לאה, שופי על הפן!". תמם עם שנירר


איציק זוהר לא יוותר על מסיבה טובה


גם כוכב הילדים דניאל ליטמן כאן


נינה המשמחת! טייב מחייכת