הכינו את ה"סופ נאצי", בכל זאת קריר בחוץ: ג'רי סיינפלד, אחד הקומיקאים האמריקנים האהובים בעולם, הגיע היום (שישי) לישראל. זאת, לקראת לא פחות מארבע (!) הופעות הסטנדאפ שאיתן יעלה על הבמה במהלך הימים הקרובים, בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב. שתי הראשונות יתקיימו במוצאי שבת, השתיים הנוספות בערב שלמחרת - כאשר כמעט כל הכרטיסים נחטפו מראש.

"אני שמח להיות בישראל, לא ציפיתי הכרטיסים ימכרו במהירות כזאת", סיפר סיינפלד עם הגעתו לארץ הקודש. "לא הכנתי בדיחות מיוחדות לקהל הישראלי, אבל אחשוב על זה", אמר הקומיקאי. הבדרן, הגיע למופע בארץ בהפקת גד אורון במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו, עם יחד חברו הטוב מרק שיף.
 

וולקאם. סיינפלד בנתב"ג (צילום: סיון פרג')
 

סיינפלד, שכנראה ראיתם לפחות פעם אחת על מסך הטלוויזיה מאז הניינטיז, ביקר בישראל מספר פעמים בעבר ואף התנדב בקיבוץ כנער, אי שם בשנות ה-70. הפעם כאמור, נחת היום בשעות הצהריים עם מטוסו הפרטי ומשם נסע היישר למלון דן תל אביב. כשלא יעלה על הבמה, הוא צפוי לשהות במלון עד ליום שני, אז יעזוב בחזרה לארצות הברית.


 בנעלי זהב. ג'רי סיינפלד בישראל
 
בסוויטה הנשיאותית המפנקת שהוכנה עבור הבדרן ואיש הטלוויזיה האמריקני-יהודי, הוצבו סידורי פרחים ישראליים, שוקולד, פירות, מים מינרליים ויינות בוטיק ישראליים. מפנק, זאת למרות שטרם הגעתו, סיינפלד ביקש בצניעות (יחסית) כי האוכל שיוגש לו, לא יכלול חמאה, פחמימות או תוספת לחם. אנג'וי, סיינפלד.