בשבועיים שחלפו מאז החלה העונה החדשה של "האח הגדול", היה דייר אחד בלבד שהצליח להסעיר את יושבי הבית המצולם במדינה - שי חי. אלוף הקראטה המסוקס, עם החליפה ועניבת הפפיון, לא רק מייצר סקנדלים כשהוא אומר את דעתו על דיירי הבית בפניהם בכנות נדירה, אלא עושה זאת בגאווה מרשימה ולכן גם זוכה לזמן מסך ארוך במיוחד.
 
אחרי שקראתם במעריב לראשונה על כך שאמנם מדובר בגבר גרוש בן 32, עם שני ילדים מרעייתו הקודמת איה - אך לא בדיוק רווק, כיוון שהוא מנהל קשר עם תניה גרבר, ליידי צעירה בת 23 - כעת גם חברתו של כוכב "האח הגדול" מדברת. אז חי אמנם הציג את עצמו כ"רווק הולל" כשרק נכנס לבית, אבל בשיחה מיוחדת עם גרבר היא חושפת פרטים חדשים על הדייר השערורייתי של העונה השביעית של "האח הגדול".

"הוא ראה אותי בבר הקודם שבו עבדתי, היה מופתע מזה שחיבקתי את אחד התלמידים שלו שלרוב בנות לא מתייחסות אליו", מספרת גרבר, דיילת קרקע, "אמר שנראיתי כמו מלאך שנפל מהשמיים וחשב שהוא קנה אותי. אחרי שנתיים, במקרה מצא אותי בפייסבוק והתחיל איתי - השובב", היא מגלה. לדבריה, הזוגיות החלה רק אחרי הפרידה מאשתו לשעבר ואם ילדיו, "הוא מאוד אוהב את איה ומהתחלה אמר לי שהיא יקרה לו".

לוקחת הכל בחשבון. שי חי ותניה גרבר
לוקחת הכל בחשבון. שי חי ותניה גרבר


"אנחנו ביחד בערך שמונה חודשים, גרים בהרצליה ביחד כבר שבעה חודשים", חושפת "תני" - כינוי החיבה ששי חי נתן לחברתו היפהפייה, "יש בינינו זוגיות מטורפת בשילוב של חברים הכי טובים. מהזוגות האלה שנותנים כיפים".

מה לגבי העובדה שהציגו אותו כרווק מושבע בתעודת הזהות שלו?
"אני לא צריכה להסביר לך איך הדברים האלה עובדים. בתכניות ריאליטי האלה לוקחים עכבר והופכים אותו לפיל. אין ספק ששי גבר מאוד מושך ותמיד יהיו לו המון מחזרות... אבל מאז הגירושים הוא איתי, אז ככה שהם קצת הקצינו לצורך הדמות והרייטינג".

הדימוי לא גורם לך לחשוש שיקרה משהו עם אחת הדיירות האחרות בבית?
"אני לוקחת בחשבון הכל. אני בן אדם מאוד מאוד תומך. מוכנה לספוג בשבילו כמו שהוא היה מוכן לספוג בשבילי. בטוחה באהבה שלנו במאה אחוז לא חשוב מה יקרה. טראסט מי... עוד לא ראית הרבה זוגות כאלה. לא משנה מה מוכרים לך בטראש טי וי", היא פוסקת בביטחון, "אנשים לא מפסיקים להגיד לי עליו מיליון ואחד דברים. טובים, רעים, איך נתתי לו, שהוא יבגוד בי עם קסניה. אנשים פשוט לא מבינים שאני בשלי, לא מרגישה מאוימת. ההיפך, מקבלת את כולם באהבה. אני האדם האחרון שימנע מאדם אחר לעשות משהו שהוא רוצה. מה אני אלוהים?".

כתב מכתב להורים שלה. שי חי וגרבר
כתב מכתב להורים שלה. שי חי וגרבר

למרות העריכה שמותאמת לתכנית ריאליטי שבועית, לדבריה של בת הזוג של שי חי, אין הבדל בין הדמות שרואים על המסך לזו שהיא מכירה בתור החבר שלה במציאות. " זה ממש הוא, יש דברים שאי אפשר לשנות. אין ספק שהוא נדחק שם למקומות מאוד קיצוניים עם עצמו, כי הוא מוקף בסביבה של אנשים שהוא לא היה בוחר לעצמו אם זה היה תלוי בו, אבל הוא מתנהג מאוד טבעי. תאמין לי", היא מספרת.

ראית את התנהגות הדיירים האחרים של "האח הגדול" מול ההתנהגות שלו, את החיכוכים?
"שי ואני מגיעים בדיוק מאותו מקום ולכן אני לא ניטרלית. אני בדומה לו, גם לא הייתי מסתדרת עם חבורת 'שומעי המזרחית'. נכון שהיתי מנסה מכל מיני כיוונים אבל בסופו של דבר, אם זה לא זה, זה לא זה. יש שם כמה שאני מאוד אוהבת ושמחה שהם נמצאים בקרבתו של שי. לדעתי הוא הכי אוהב את סלים, קוקו וקסניה, והכי פחות את עומרי. זה לא משהו ספציפי, אלא התנהגות כללית שהוא לא מתחבר אליה".

כשאמר לעומר קינן את מה שהוא חושב עליה, היא מאוד נפגעה.
"נכון, אחר כך גם התנצל, אבל כל מילה היתה נכונה. זאת האמת, זה יצא בדיוק כמו שזה היה צריך לצאת. ההבדל ביניהם הוא שעומר הלכה ולכלכה עליו עם כל דיירי הבית והוא פשוט אמר לה הכל ישר בפנים. צריכים להבין שמתחת לכל הקשיחות הזאת מסתתר אדם רגיש ועדין, שתמיד יחפש איך לעזור למי שסביבו. קח אדם ותשים אותו בתוך סיר לחץ, הוא יראה לך את הקוצים שלו".

"אמר לה הכל בפנים". שי חי בכניסה ל"האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)
"אמר לה הכל בפנים". שי חי בכניסה ל"האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)

השבוע גרבר טסה במסוק נושא שלט אוהב, כדי לתמוך בשי חי בגלוי, מעל בית "האח הגדול". מתברר שהגבר הרומנטי ערך גם הוא מחווה מרגשת, לפני שנכנסת לבית הסגור. "הוא נתן לי את מתנת יום ההולדת שלי, שהיה כמה ימים אחרי שהוא נכנס. שתי טבעות וצמיד, של 'לואי ויטון' כמובן. כמו שהוא אוהב. רגע לפני שהוא נכנס לבית, הוא גם השאיר לי תליון של מטוס. כדי להזכיר לי שמיד כשהוא חוזר נברח מפה לחו״ל. חוץ מזה הוא גם השאיר מכתב להורים שלי". 

הורים! זה אומר שתמסדו את הקשר בקרוב, אולי חתונה?
"יש דיבור, אין דיבור... נשאיר קצת הפתעות להמשך לא? אנחנו חברים הכי טובים וזה מה שחשוב".

השאיר לה תליון של מטוס. גרבר ליד מסוק התמיכה לשי חי
השאיר לה תליון של מטוס. גרבר ליד מסוק התמיכה לשי חי


בהכנת הכתבה השתתף אמיר צומר.