האם הצ'ילבות מהאי של "הישרדות" לא השאירו את היריבות אי שם בימי הצילום המתישים? רוסלנה רודינה ולירון רביבו, נדמה שלא בדיוק. הנה למשל, אמש (שלישי) כאשר רביבו ציינה את הגעתה לגיל המכובד 22 במועדון לילי, יחד עם כמה אורחים נוצצים, לא רחוק משם רודינה העדיפה לוותר על התענוג ונהנתה לצד כמה קולגות במסיבה שונה לחלוטין. מיאו!



אז מי נהנתה יותר? עשו את ההשוואה, ואז תשפטו בעצמכם!

כיף? לירון רביבו חוגגת עם עומר רוזן, בן יהב וליסה שורקין


זומבי. מושיק גלאמין

אלה העובדות על המסיבה של לירון רביבו:


> השורדת עם הביקיני, חגגה את יום הולדתה ה-22, בקלאב תל אביב מרגש, רגע אחרי שסיימה צילומים לקמפיין אופנתי חדש. הזר על הראש - יתרון. בן זוג? היא עדיין מכחישה.

> בין שלל הנוכחים: ה-BFF  של קים קרדשיאן שמבלה בישראל (ומדלג בין אירועים), פלוס החברים לעונה המיוזעת, עומר רוזן (כמובן), מושיק גלאמין וג'ני צ'רוואני עם בעלה, וכן בן יהב. הבריזו: שמעון אמסלם וטילטיל ה"נבגדים". 

> על תקן הפתעת הערב: שורד עבר חתיך בשם מולי קרצ'ו. כוכב "הישרדות" בדימוס שכיכב בעונה הראשונה של הריאליטי הישראלי לצד נועם טור או מרינה קבישר, שהוא  אומן לחימה שזכה לקמפיין או שניים בזכות השתתפותו בתחרות. סיפרת להם על 15 דקות התהילה שחולפות?

"מה אני עושה פה, גוד דאמיט?". ג'ונתן צ'אבן לא מבין


ג'ני צ'ארווני ורני מאנה מכבדים


כבר היה בסרט הזה פעם. מולי קרצ'ו


עומר רוזן עדיין חוגג

זה מה שקרה באירוע שבו השתתפה רוסלנה:

> בת הזוג של אייל גולן הגיעה לחגיגת סוף השנה של סוכנות הדוגמנות של "יולי" במסעדת "קיוטו" שבהרצליה. היא אמנם ויתרה על מחשוף, אבל פינקה במכנסונים קצרצרים.

> נחשו מה, גם השורד העסוק רון אלוף, שמיוצג באותה סוכנות דוגמנים ממש, הגיע לבילוי ונראה קרוב מאוד לרוסלנה. השאירו את הטינה על האי, למרות שנראה שהם לא סובלים זו את זה על המסך.

> בין זוללי הסושי: פאולינה אלברשטיין, דוגמנים חתיכים, דוגמניות ענוגות, יוצאת "האח הגדול" אנה בול - שהביאה את בן הזוג פלוס בטן הריון כמעט בלתי מורגשת. כן, כנראה שמדובר בגנטיקה שדופה במיוחד, במיוחד שלבול ההריונית כנראה אסור לגעת במאכל היפני. הכי כיף.


הבריזו לרביבו. רוסלנה רודינה ורון אלוף (צילומים: גיל כהן)


הריון? אני?! אנה בול ובן הזוג


זוכרים אותך, פאו! אלברשטיין


רוסלנה מנהלת שיחה צפופה


חשיבותה של רצינות. רודינה ואלוף