דודו כהן (מעפולה!) הוא אחד המתמודדים הבולטים בעונה השביעית של "האח הגדול". ליאורה הרימה טלפון לסולי כהן, אמא של דודו. דודו כהן מעפולה, כמובן. 


סולי, איך את מתרשמת מההתנהלות של דודו עד עכשיו בבית האח?
"זה דודו, זה דודו שלי מהבית, מהחיים, בכלל. אין פה שום משחק והוא לא משחק למצלמות. מי שלא מכיר אותו, יכיר אותו ואת האמת שלו. אני בתור אמא גאה בו שהוא הגיע לתוכנית בכלל, זה לא היה פשוט להתקבל. זו תוכנית מאוד מכובדת ונבחרו כמו בפינצטה. אני שמחה שהוא עשה את המהלך. תמיד הוא עשה בשביל אחרים. הפעם לעצמו, הוא בן 33 כבר".
 


מאמא גאה. דודו כהן (צילום: רפי דלויה)


הוא באמת ישן איתך?
"כשבעלי הולך לעבודה בבוקר הוא בא למיטה ומחבק, נודניק. מעיר אותי. חמוד, ילד של אמא. איך שהוא גדול, ככה הוא עם לב גדול ורחמן".

מה את אומרת על ההתנהלות של שי חי מולו?
"אני גאה בדודו שיודע להגיד לו ולענות ולהגיד לו דברים נכונים. אמר לו ‘לא עשיתי כלום בחיים שלי ואני פה כדי לשפר לעצמי את החיים. באתי ממקום נמוך, והמטרה שלי לשפר את החיים, ואתה מנסה לערער לי את הביטחון'. כששי אומר לו את הדברים אני לא כועסת". 

"זה לגיטימי, זו דרך להתמודד, המטרה הייתה לקדם את עצמו ולמצוא את עצמו ולשפר את הביטחון העצמי, והוא מתמודד עם זה מאוד יפה. יש לו אחות בשם עדן והוא, שני נסיכים של אמא. את יודעת שקראו עכשיו לבית קפה בתל אביב בשם ‘דודו כהן מעפולה'? את יודעת שזה היסטרי?".