ביצת הבידור עדיין מתרגשת מהעובדה שאחת הנציגות הבכירות שלה, הטופ מודל בר רפאלי, הכריזה בסוף השבוע האחרון שהיא מצפה לילד ראשון מבעלה, איש העסקים עדי עזרא. אבל הציפייה ליורש העצר של הדוגמנית הישראלית המפורסמת ביותר בעולם, מרגשת לא רק את המעריצים, אלא גם את חבריה הקרובים ביותר - שחושפים פרט או שניים בנוגע להריון המסקרן.

אם את שנת 2015 רפאלי סיימה בפרשת העלמת המס המביכה וחקירות ארוכות מול החוקרים, את שנת 2016 פתחה רפאלי עם הבשורה המשמחת - ולמרות שבר עברה לא מעט תלאות והתמודדויות בחייה, נראה כי תסמיני ההיריון לא עושים לה הנחת סלבס, כזאת שעליה היא צריכה לדווח לרשויות. 

 

A photo posted by @dafiziv on



דפי זיו, חברת הילדות הטובה של הדוגמנית, שנמצאת בשליש הראשון להריונה וצפויה להביא את יורש העצר לעולם בקיץ הקרוב, פרסמה ברשת כמה תמונות של הברבור - שמציג את התמודדותה עם שבועות ההיריון הראשונים והלא פשוטים. הכל, תחת הכותרת "אין מה לעשות איתה היא רק רוצה לישון... או לאכול" והתגית "היא כל כך בהריון". 


בתמונות נראית רפאלי כשהיא נמעכת על ספה לצד חברתה, זוללת פחמימות כשהיא מכינה לעצמה פיצה ביתית או מרוכזת בליקוק מעדן. אם תהיתם, לקולאז' המקסים שחושף את ההתמודדות של רפאלי עם ההריון, השיבה בר "חברה קקה". מעודנת, אבל טוב לדעת שגם את אנושית.

 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on